برنامه ریزی برای تامین نفت سفید در مازندران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: کارت الکترونیکی نفت سفید برای دریافت سهمیه نفت و جلوگیری از تخلفات احتمالی در مازندران توزیع می‌شود.

سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی و ذخیره سازی نفت سفید خانوار، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری توزیع کارت‌های الکترونیکی نفت سفید را اجرایی می‌کند، گفت: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی از ستاد مرکزی و فرآیند اجرایی مرحله به مرحله طرح توزیع کارت الکترونیکی نفت سفید لازم است مراحل اجرایی شدن آن تسریع شود.

او افزود: با هماهنگی انجام شده اداره پست موظف شد تا نسبت به ثبت دقیق اطلاعات خانوار‌ها، اعم از ساکنان فصلی و دائمی اقدام کند.

رجب پور گفت: مصرف کنندگان نفت سفید با کالابرگ‌های اعلام شده از سری دوم، نسبت به دریافت و ذخیره سازی سوخت از فروشندگی‌های محدوده محل سکونت خود اقدام کنند.

او افزود: با برنامه ریزی و تدابیراین شرکت سوخت رسانی به مناطق فاقد گاز طبیعی در حال انجام است و ساکنان روستا‌های ییلاقی و صعب العبور می توانند نسبت به تامین سوخت خود اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: آن دسته از مصرف کنندگانی که از نفت سفید استفاده می‌کنند با کالابرگ اعلام  شده در نوبت دوم (به شماره‌های  ۳۱۷ یک نفره و دو نفره به مقدار ۴۰۰ لیتر، ۲۱۷ سه نفره و چهار نفره به مقدار ۴۰۰ لیتر، ۵۱۷ پنج نفره و ۶ نفره به مقدار ۶۰۰ لیتر، ۱۱۷ هفت نفره به بالا به مقدار ۶۰۰ لیتر)، نسبت به دریافت و ذخیره سازی سوخت خود از فروشندگی‌های مربوطه اقدام کنند.

رجب پور افزود: اعتبار کالا برگ اعلام شده از تاریخ ۱۶ شهریور تا ۳۰ آبان ماه امسال است.

او نرخ هر لیتر از نفت سفید را ۱۵۰۰ ریال اعلام کرد و گفت: به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، مصرف کنندگان نفت سفید مجموعه کالابرگ‌های مربوط به خانوار خود را نزد خود نگهداری کرده و از واگذاری به غیر جدا خودداری کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از شهروندان خواست تا شکایات خود را با شماره تلفن‌های ۳۳۲۷۰۱۳۸ و ۳۳۲۷۰۱۴۰ منطقه ساری و شماره ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اطلاع دهند تا رسیدگی شود.

انتهای پیام/ م

صدور کارت الکترونیکی نفت سفید در مازندران

برچسب ها: قیمت نفت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار