سیگار در صدر كشفيات قاچاق زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: بیشترین محموله‌های قاچاق کشف و ضبط شده در این استان از ابتدای امسال تاکنون مربوط به سیگار است.

سیگار در صدر كشفيات قاچاق زنجانمرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگاردر گفتگو با گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:طبق آمار  شش ماه نخست امسال ۲۹۴ پرونده در این اداره تشکیل شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حاکی از افزایش ۳۰ درصدی دارد.

او با اشاره به اینکه سیگار در صدر کشفیات قاچاق در این استان است  افزود:در این مدت برای قاچاق سیگار  ۴۶ فقره پرونده تشکیل شده است .

وی تاکید کرد: دومین رتبه قاچاق کشف شده در زنجان طی امسال به پوشاک با ۳۷ پرونده و فرآورده‌های نفتی با ۳۴ پرونده تعلق دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطرنشان کرد: مجموع جریمه‌های صادر شده در این مدت نزدیک به ۱۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تاکید کرد: میزان جریمه نقدی قاچاقچیان سیگار  ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، پوشاک بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال و فراورده‌های نفتی قریب ۳۴ میلیارد ریال برآورد شده است.
 
ممیزی با تاکید بر برخورد جدی تعزیرات با قاچاقچیان، تصریح کرد: در تلاش هستیم که با این کار از افزایش قاچاق جلوگیری کنیم و از آنجایی که قاچاق کالا، پدیده‌ای وسیع و گسترده است و برای مبارزه با این پدیده، باید از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی  استفاده کرد.
 
انتهای پیام/ن
 


افزایش کشفیات قاچاق سیگار در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.