اعزام ۳۲۰ نفر از دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در مرحله اول اردوی زیارتی راهیان نور ۳۲۰ نفر از دانش آموزان دختر ناحیه یک به مناطق جنگی شمالغرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در این اعزام که در سالن شهدای دانش آموز ناحیه یک برگزار شد، با بیان اینکه اردوی راهیان نور، یک اردوی فرهنگی و تربیتی است، گفت: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موظف به تربیت دانش آموزان تمام ساحتی است.

او افزود: بر اساس ساحت‌های ۶ گانه سند تحول، نسل جدید بایستی بر اساس تربیت دینی، اخلاقی، اعتقادی، سیاسی و اجتماعی رشد پیدا کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل به دوران ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: در برهه‌ای از زمان کشور ما مورد تهاجم قرار گرفت در این بین مردان بزرگ و تاریخ سازی به فرمان امام خمینی ره برخاستند تا در مقابل متهاجمان بایستند و از کیان کشور دفاع کنند.

ناصری در ادامه افزود: امروزه وظیفه داریم تا رشادت‌های این مردان بزرگ را به نسل حاضر معرفی و به تصویر بکشیم.

او همچنین با عنوان اینکه مقدمات اعزام راهیان نور طی ۲ ماه و با مشارکت سپاه حضرت عباس (ع) مهیا شده است، اظهار داشت: سعی کرده ایم با مهیا کردن تمامی استاندارد‌ها اردویی کیفیت این اردوی فرهنگی و تربیتی را ارتقا ببخشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل حضور و مشارکت اولیا را در حوزه تعلیم و تربیت الزامی دانست و گفت: با مشارکت اولیا آموزش و پرورش به خوبی می‌تواند به اهداف تربیتی خود نایل شود.

انتهای پیام/ح

اعزام دانش آموزان اردبیلی به راهیان نور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.