فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۶۳۰ کیلو موادمخدر باهمکاری مرزداران هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.

انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در مرز‌ میرجاوهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سردار محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و پوشش منطقه، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشتند.

او ادامه داد: چندین تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیر‌های تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی، توانستند این باند بزرگ قاچاق موادمخدر سوداگران مرگ را منهدم کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات هدفمند که با درگیری مسلحانه بین مرزبانان و قاچاقچیان همراه بود سوداگران مرگ که در مقابل آتش پرحجم مرزداران توان مقابله نداشتند در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و مرزداران این فرماندهی، موفق شدند ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، ۶۳۰ کیلوگرم تریاک و مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی را کشف کنند.

سردار ملاشاهی با تاکید بر قاطعیت مرزبانی در برخورد با سوداگران مرگ، به مرزنشینان غیور توصیه کرد: مرزنشینان در صورت اطلاع از فعالیت مشکوک مراتب را به مرزبانی و مراجع امنیتی اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر در سیستان وبلوچستان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار