میراسماعیلی: علی نژاد بدون هماهنگی به دادگاه CAS شکایت کرد/ صالحی امیری با باخ توافق می‌کند

رئیس فدراسیون جودو گفت: رئیس کمیسیون بین الملل کمیته ملی المپیک بدون اطلاع من از فدراسیون جهانی جودو شکایت کرده است.

میراسماعیلی: علی نژاد بدون اطلاع من به دادگاه CAS شکایت کرده است/ قرار است صالحی امیری با باخ به توافقاتی دست پیدا کندبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو درباره آخرین اخبار از تعلیق جودو توسط فدراسیون جهانی گفت: در حاشیه مسابقات جهانی ژاپن ورزشکار ما از فدراسیون جهانی جودو درخواستی کرد که به نوعی می‌توان گفت خوراک را به دست بیگانگان داد. فدراسیون جهانی جودو در تعلیق جودو ایران خیلی ظالمانه و شتاب زده عمل کرد. حتی ما نتوانستیم در مسابقات نوجوانان جهان که یک تورنمنت بسیار مهم بود شرکت کنیم.

او افزود: همان طور که می‌دانید فدراسیون جهانی جودو تا ۱۰ اکتبر به ما فرصت داد تا شکایت خود را تنظیم و به این فدراسیون ارسال کنیم. امروز این فرصت به پایان رسید و اکنون پرونده ما در دادگاه CAS موجود است. در این مدت صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک تمام تلاش خود را به کار گرفت و حتی با رئیس فدراسیون جهانی جودو جلساتی را برگزار کرد.


بیشتر بخوانید: محجوب: امیدوارم بتوانم سهمیه المپیک را کسب کنم / به میراسماعیلی قول دادم که بر می‌گردم


علی نژاد بدون اطلاع من به دادگاه CAS شکایت کرد

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: ما در این چند روز سعی کردیم سکوت کنیم و به نوعی خوراک را دوباره به دست بیگانگان ندهیم. در ۲ روز گذشته متوجه شدیم که علی نژاد رئیس کمیسیون بین الملل کمیته ملی المپیک از فدراسیون جهانی جودو در دادگاه CAS شکایت کرده است. این شکایت بدون اطلاع بنده صورت گرفته است و رئیس کمیته ملی المپیک و همچنین وزارت ورزش در تلاش هستند تا این موضوع را برطرف کنند.

رئیس فدراسیون جودو همچنین درباره دیدار صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی جودو گفت: در این مدت رئیس کمیته ملی المپیک دیدار‌هایی را با باخ رئیس فدراسیون جهانی جودو داشته و قرار است به زودی جلسه‌ای دیگر را با او برگزار کند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی جودو کم بینایان ایران عازم قزاقستان شد


او فزود: امیدوارم که هر چه زودتر این جلسات برگزار شود، زیرا جودو در کشور ما نسبت به سایر رشته‌های ورزشی دیگر کمی حساس‌تر است و همین کار را برای ما مقداری سخت می‌کند، اما من امیدوارم این شرایطی که اکنون برای جودو پیش آمده است دیگر تکرار نشود.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو که در مراسم تشییع پیکر مرحوم جعفر کاشانی حاضر شده بود درباره این پیشکسوت پرسپولیس گفت: کاشانی از همه لحاظ واقعا یک انسان اخلاق مدار بود من قبل از اینکه با او آشنا شوم زیاد تعریفش را شنیده بودم. تعاریفی که از او می‌شود واقعا عین حقیقت است. من درگذشت این بزرگ مرد را به خانواده او و باشگاه بزرگ پرسپولیس تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای بازماندگانش طلب صبر می‌کنم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ورزش ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
در تاریخ سابقه مدیریت میراسماعیلی میماند : شکست مفتضح در رقابتهای آسیایی امارات ، تعلیق ، حذف ،مصاحبه ، ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
مگر مدیران کمیته ملی المپیک و علی نژاد رئیس کمیسیون بین الملل کمیته ملی المپیک باید از میراسماعیلی اجازه بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
پیشکسوت جودو
۱۶:۰۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
ایکاش آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو که در مراسم تشییع پیکر مرحوم جعفر کاشانی حاضر شده بود در مراسم ختم جودوکاران هم حاضر میشد .
آخرین اخبار