استاندار چهارمحال و بختیاری:

همراهی و همکاری مردم لردگان باعث عقیم ماندن ضد انقلاب شد

اقبال عباسی گفت: همکاری خوب مردم با نیروهای انتظامی و امنیتی داشته و دارند و همین عامل باعث عقیم ماندن ضد انقلاب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز شنبه ۱۳ مهر ۹۸ گفت: عموم مردم شریف لردگان همراهی و همکاری خوبی با نیرو‌های انتظامی و امنیتی داشته و دارند و همین عامل باعث عقیم ماندن ضد انقلاب در بین خواسته‌های مردم در این شهر شد.

او با بیان اینکه اهالی چنار محمودی در اعتراض امروز شهر لردگان حضور نداشتند، افزود: متأسفانه یک خرده جریان پیچیده‌ای در دل اعتراضات مردمی به دنبال اهداف خود بوده و یکی از دستگیرشدگان فرزند یک ضد انقلاب سرشناس است.

عباسی با بیان اینکه اوضاع شهر لردگان عادی است، تصریح کرد: نیرو‌های انتظامی و مردمی در هوشیاری کامل مراقب اوضاع هستند.

او با بیان اینکه هم اینک شورای تامین استان چهارمحال و بختیاری در فرمانداری لردگان تشکیل شده است، اظهار داشت: مسئولان مربوطه در حال بررسی مسائل امنیتی، اجتماعی و بهداشتی هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مردم منطقه به خاطر مخاطرات امنیتی که پیش آمد عذرخواهی می‌کنیم، بی‌شک مردم منطقه در جریان هستند که فرزندان آن‌ها شبانه روز در حفظ و تقویت امنیت و آسایش آن‌ها در تلاش بوده و خواهند بود.

عباسی با تاکید بر پیگیری اخبار از رسانه‌های رسمی، در خطاب به رسانه‌ها گفت: اخبار پیرامون این موضوع را فرصت‌های مناسب در اختیار رسانه‌ها قرار داده می‌شود تا به مردم اطلاع‌رسانی شود.

او همچنین از بابت زحمات و فداکاری نیرو‌های انتظامی، امنیتی و مردمی قدردانی کرد.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی هم در پایگاه اطلاع رسانی دولت از مردم روستای چنار محمودی صادقانه دلجویی و قول هرگونه همکاری و کمک‌رسانی داده است.

انتهای پیام/خ

شرایط لردگان باهوشیاری مردم آرام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.