سرهنگ عسگری نیا خبر داد؛

پایان زندگی سارق نگون بخت پس از تصادف با خودرو سرقتی

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از فوت یک سارق بر اثر تصادف تنها دقایقی پس از سرقت خودرویی در فلکه چهارم تهرانپارس خبر داد.

پایان زندگی سارق نگون بخت پس از تصادف با خودرو سرقتیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مجید عسگری نیا رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس بیان داشت: ساعت ۰۳:۳۰ بامداد روز گذشته دوازدهم مهرماه امسال، تصادف شدید یک دستگاه خودرو سواری پراید با کامیون حمل زباله‌ای در فلکه چهارم تهرانپارس به سامانه ۱۱۰ پلیسی اعلام شد.

وی بیان داشت: بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام و متوجه شدند که راننده پراید پس از تصادف با یک دستگاه خودرو کامیونت حمل زباله، مصدوم و بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است، اما به علت وارد شدن ضربه، فرد مصدوم فوت کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودرو پراید با سرعت بالایی در یک خیابان یک طرفه در حال حرکت بود که با کامیون به صورت شاخ به شاخ تصادف کرد.

کلانتر محله تهرانپارس افزود: برای مشخص شدن هویت مالک خودرو، پلاک انتظامی خودرو استعلام شد که با شناسایی مالک خودرو مشخص شد که مالک خودرو زنده بود و در محل مسکونی اش مستقر است و متوفی مالک خودرو نیست.


بیشتر بخوانید: سارق لوازم داخلی خودرو در میدان رازی دستگیر شد


این مقام انتظامی افزود: مالباخته در حالی که هیچ خبری از سرقت خودرواش نداشت، به تصور اینکه خودرواش در جلوی در ساختمان در خیابان پارک است، در ابتدا منکر تصادف شد، اما با بررسی دقیق‌تر به سرقت رفتن خودرواش اذعان داشت.

وی در انتها تصریح کرد: مالک خودرو مدعی بود سارق توانسته است با وجود قفل پدال و فرمان روی خودرویش آن را از جلوی خانه‌اش سرقت کند؛ بنابراین گزارش، تحقیقات در این پرونده برای شناسایی سارق ادامه دارد.

انتهای پیام/

مرگ سارق پس از سرقت خودرو در تهرانپارس

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار