نیروی انتظامی عامل حفظ امنیت و آرامش در جامعه

امام جمعه تویسرکان گفت: گسترش امنیت و آرامش امروز رسالت نیروی انتظامی است.

نیروی انتظامی عامل حفظ امنیت و آرامش در جامعهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک با تبریک هفته ناجا، امنیت و استقلال امروز کشور را مدیون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا دانست و گفت: ایستادگی ۴۰ ساله ملت ایران به فرماندهی ولایت افتخاری بسیار بزرگ و ارزشمند برای ما در جهان است.

او گسترش امنیت و آرامش را رسالت نیروی انتظامی دانست و افزود: جایگاه و اهمیت فریضه امر به معروف و نهی منکر در دین اسلام اجرا و نهادینه شدن این فریضه الهی از وظایف مهم همه ما محسوب می‌شود.

امام جمعه تویسرکان  ادامه داد: اندوه قلبی و تذکر لسانی در فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام موحدی با تاکید بر اینکه اجرای مرحله سوم امر به معروف و نهی از منکر جامعه بر دوش نیروی انتظامی است، ادامه داد: این رسالت بسیار سنگین ثواب عظیمی را دنبال دارد چراکه امنیت و آرامش اجتماعی را به معنای واقعی در جامعه ایجاد می‌کند.

او با تبریک هفته ناجا، به نامگذاری این هفته به شعار «پلیس هوشمند و مقتدر» ادامه داد: نیروی انتظامی با تمام قوا به منظور ایجاد امنیت و آرامش در شهرستان پا به کار و در آمادگی کامل قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از عملکرد یک سال نیروی انتظامی به کشف ۳۸۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در تویسرکان اشاره کرد و گفت: ۱۴۱ نفر قاچاقچی، توزیع کننده و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.

محمد معصومی به افزایش ۲۷ درصدی دستگیری سارقان در تویسرکان بیان کرد: طی یک سال گذشته ۴۲۷ سارق دستگیر شد و خوشبختانه هیچ گونه سرقت از نوع سرقت به عنف، خشن در شهرستان تویسرکان نداشتیم.

او با اشاره به کشف ۳ فقره قتل در مدت زمان کوتاه گفت: متهمان به قتل پس شناسایی و دستگیری به مراجع قضایی تحویل شدند.

انتهای پیام/ب

 

امر به معروف امنیت و آرامش اجتماعی را به دنبال دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.