امنیت موتورسواران درسایه ی قانونمندی

به مناسبت هفته ناجا همایش موتورسواران قانونمند صبح امروزبا حضور بیش از ۱۰۰ موتورسوار درزاهدان وپنج شهراستان برگزارشد.

امنیت موتورسواران درسایه ی قانونمندیسرهنگ نام درست رییس پلیس راهور سیستان و بلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، در حاشیه همایش  موتورسواران قانونمند که باحضور ۱۰۰موتورسوار زاهدانی به منظور ترقیب راکب سواران به استفاده ازکلاه ایمنی ورعایت قوانین راهنمایی ورانندگی برگزارشد گفت: ۴۰درصد تلفات منجر به فوت حوادث رانندگی استان مربوط به راکبین موتور سیکلت است که استفاده ازکلاه ایمنی می تواند این آمار را کاهش دهد.

او اظهار داشت: استفاده از کلاه ایمنی در هنگام رانندگی با موتورسیکلت و ارتقای فرهنگ دوچرخه‌سواری از دیگر اهداف برگزاری این همایش بود.

سرهنگ نام درست درادامه توجه بیشتر موتورسواران به رعایت مقررات وقوانین راهنمایی ورانندگی را خواستارشد.

در ادامه این همایش برای ارتقای فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی به تمامی شرکت‌کنندگان و موتورسواران قانونمند کلاه ایمنی اهدا شد.

انتهای پیام/ع

همایش  موتورسواران قانونمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
چابهاری
۰۷:۳۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
لازم است راهنمایی ورانندگی روی صحت روشنایی وراهنمای موتورها دقت کند واین نوع موتورها که هم راکبین انهارابه خطر می اندازد،ماشین سواران که با این نوع وسایل تصادف می کنند وبه دردسر می افتندرامتوقف ومجبوربه تعمیر سیستم برق خودبکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
من اگر مامورراهنمایی رانندگی بودم موتورسوارانی که موتورشان لامپ وخطر ندارد وسط میدان شهدا چابهارفلکشون می کردم این افرادعلاوه برخود رانندگان ماشینها وعابرین پیاده روبه خطر ودردسر می اندازند.
آخرین اخبار