محصص: دیدار با کامبوج آزمایش خوبی برای تیم ملی است/ فوتبال آسیا باید برای ایران حساب جداگانه‌ای باز کند

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: دیدار با کامبوج می‌تواند آزمایش خوبی برای بازیکنان و تیم ملی باشد، در واقع ملی پوشان برابر کامبوج محک جدی می‌خورند.

محصص: ملی پوشان برابر کامبوج محک جدی می‌خورندبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  فدراسیون فوتبال مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: دیدار برابر کامبوج باعث می‌شود تا کادر فنی ارزیابی دقیق تری از تیم ملی داشته باشد. من ابتدا به خاطر دعوت از بازیکنان مستعد و جوان که سابقه بازی ملی نداشته و سرمربی ایران با شهامت این بازیکنان را دعوت کرده است، به ویلموتس تبریک می‌گویم.


بیشتر بخوانید: زمان حضور تیم ملی فوتبال کامبوج در ایران مشخص شد


وی ادامه داد: این دیدار می‌تواند آزمایش خوبی برای بازیکنان و تیم ملی باشد. در واقع ملی پوشان برابر کامبوج محک جدی می‌خورند. هفته آتی بازی سختی را مقابل بحرین داریم و بدون شک این بازی محک بسیار خوبی خواهد بود. فکر می‌کنم زمان آن رسیده که تمام فوتبال آسیا برای ایران حساب جداگانه‌ای باز کنند.

محصص اظهار داشت: ما صاحب تعداد زیادی بازیکن جوان و با استعداد هستیم، امکانات تمرینی بسیار خوبی داریم، کادر فنی مجربی داریم و تمام این موارد باعث می‌شود تا بتوانیم روز به روز بهتر شده و در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم. دو بازی پیش رو با انتخاب ویلموتس با انگیزه بالایی که به بازیکنان جوان داده، نمایش خوبی خواهیم داشت.

وی در پایان مطرح کرد: مسابقه برابر کامبوج از نظر روانی و ذهنی بسیار اهمیت دارد و آرزوی موفقیت برای بازیکنان تیم ملی را دارم.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال درباره دیدار برابر کامبوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار