جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد؛

امروز در اوج قدرت قرار داریم /با هم‌افزایی می‌توان قدرت کشور را بیش‌از پیش افزایش داد

سردار فدوی گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمنان به دنبال بازدارندگی قدرت ایران هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به پایداری، استقامت، صبر و عمل به تکالیف الهی در ۴۰ سال گذشته از انقلاب اسلامی گفت: این اقدامات سبب شده امروز انقلاب اسلامی در اوج و منشأ قدرت قرار داشته باشد.

سردار فدوی با بیان اینکه حوادث هفته‌ها و ماه‌های گذشته سبب شده که دنیا، آمریکاییان و کشور‌های اروپایی اذعان داشته باشند که انقلاب اسلامی در منشائیت قرار داشته و آنان در انفعال هستند، ابراز کرد: خیلی از کشور‌ها و مردم دنیا به قدرت ایران، توان و استحکام انقلاب اسلامی پی برده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه با هم‌افزایی می‌توان قدرت کشور را بیش‌ازپیش افزایش داد، یادآور شد: امروز ما در شرایطی هستیم که دشمنان به دنبال بازدارندگی قدرت ایران هستند.

سردار فدوی مسیر انقلاب اسلامی را راهی درست دانست و افزود: قدرت امروز کشور نشان می‌دهد که مسیری که امام خمینی (ره) ترسیم کرده و ۳۰ سال توسط مقام معظم رهبری ادامه داشته مسیر درستی است و این روال حقی بوده که باید بر آن اصرار داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سه مرحله دفاع، بازدارندگی و قدرت پس از بازدارندگی وجود دارد، ادامه داد: وزیر دفاع آمریکا در زمان اوباما اذعان داشت که باید آمریکا با هم‌پیمانان منطقه و فرا منطقه‌ای مانند اروپاییان به دنبال بازدارندگی قدرت ایران اسلامی باشیم.

سردار فدوی یادآورشد: آمریکایی‌ها امروز اعتقاد داشته که باید به دنبال بازدارندگی قدرت ایران باشند و قدرت ایران را قبول داشته و در تلاش برای بازدارندگی این قدرت هستند.

انتهای پیام/ح

 آمریکایی‌ها به دنبال بازدارندگی رفته‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.