پیشکسوت ملوان: پیشبینی چنین نتایج ضعیفی را کرده بودیم/ هواداران باید حق بدهند که ملوان در چند بازی اول نتیجه نگیرد

نصرت ایراندوست گفت: پیشبینی چنین نتایجی را کرده بودیم و می‌دانستیم که تیم در چند هفته ابتدایی نتیجه نمی‌گیرد.

نصرت ایراندوست پیشکسوت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفت‌وگو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نتایج ضعیف ملوان در فصل جدید اظهار داشت: از همان ابتدا پیش‌بینی چنین نتایجی را کرده بودیم و می‌دانستیم که تیم در چند هفته ابتدایی نتیجه نمی‌گیرد. به هر حال ملوان شرایط بدی داشت و می‌توان گفت این شکست‌ها مربوط به گذشته است.

ایراندوست در ادامه گفت: هواداران باید حق بدهند که ملوان در چند بازی اول نتیجه نگیرد، اما امیدوارم بازیکنان جوان کم کم بتوانند خودشان را نشان دهند و ملوان را به جایگاه اصلی اش برسانند.


بیشتر بخوانید: بازگشت شاگردان کاظمی به صدر جدول/ سومین شکست متوالی ملوان با احمدزاده / نخستین امتیاز علم و ادب در هفته هفتم کسب شد


پیشکسوت ملوان در خصوص بومی گرایی در این تیم بیان کرد: مردم انزلی دوست دارند دوباره در تیمشان بومی گرایی ببینند. البته بومی گرایی به این معنی نیست که هیچ بازیکنی از جای دیگر نداشته باشیم، زمانی که ما بازی می‌کردیم بازیکنانی مانند اکبر میثاقیان، حسن دشتی و رمضان احمدپور در ملوان بازی می‌کردند، اما مسلما بازیکنان بومی برای ملوان اولویت دارند.

او در خصوص عملکرد بازیکنان ملوان در بازی‌های گذشته گفت: در حال حاضر بیشتر تیم را بازیکنان جوان تشکیل می‌دهند. زمانی که ما در این سن و سال بودیم استرس زیادی داشتیم. از طرف دیگر این بازیکنان وارث نام بزرگی هستند و طبیعی است که تحت فشار باشند. شاید بازیکنان جوان ملوان در بازی‌های خارج از خانه راحت‌تر بازی کنند، اما وقتی در انزلی و برابر هواداران بازی می‌کنند، کار سخت تری دارند. بازیکنان جوانتر باید بتوانند با این مسائل کنار بیایند و فشار‌ها را از روی خودشان بردارند، البته هواداران هم در این قضیه نقش مهمی دارند و با فرصت دادن به بازیکنان و کادرفنی کمک زیادی به تیم می‌کنند. همچنین باید به نوری که تیم را در اختیار گرفته کمک کنیم تا در این شرایط سخت بتواند برنامه هایش را عملی کند.


بیشتر بخوانید:   ایراندوست: واگذاری ملوان به نوری و زارع تصمیم درستی بود/ اشخاص بومی برای ملوان دلسوزتر و کارآمدتر هستند


ایراندوست در پاسخ به این سوال که ملوان در پایان فصل در چه رده‌ای قرار بگیرد قانع کننده است، گفت: به اعتقاد من اگر تیم به دسته پایین‌تر هم سقوط کند، جای ناراحتی نیست، زیرا ما می‌خواهیم به اصل خودمان برگردیم و در این راه باید هزینه بدهیم. با این وجود امیدوارم ملوان با قرار گرفتن در رده‌ی هفتم، هشتم جدول کارش را در فصل جدید به پایان برساند و شخصیتی پیدا کند که در فصل آینده بتواند برای صعود به لیگ برتر بجنگد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه ملوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار