استاندار گلستان در جلسه رونق تولید گفت:از ابتدای سال تاکنون ۵۱۲ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق تولید استان تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  هادی حق شناس استاندار گلستان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان گلستان گفت: این تسهیلات برای ۷۵ طرح در جلسه‌های این کارگروه مصوب شده است و هم اکنون در مرحله بررسی در بانک هاست.


هادی حق شناس از بانک‌ها خواست: در پرداخت تسهیلات به طرح‌های تولیدی بیشتر همکاری کنند.


هادی حق شناس همچنین از ابلاغ اعتبارات تبصره ۱۸ در سال جاری خبر داد و گفت: از این محل نیز ۳۹ طرح با ۲۹۸ میلیارد تومان در کارگروه رونق تولید استان مصوب و به بانک‌ها معرفی شده است.


حق شناس در ادامه با اشاره به جایگاه سوم استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور گفت: از شهریور پارسال تا شهریور امسال از محل اعتبارات تسهیلات رونق تولید به ۲۰۵ طرح در استان ۷۹۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.


او با اشاره به تعهد ایجاد ۲۸ تا ۳۳ هزار شغل برای استان در سال ۹۸، افزود: رفع موانع تولید به اشتغالزایی و تحقق تعهد اشتغال استان کمک می‌کند.


مدیر کل تعاون ، کار و رفاه استان گلستان نیز در این جلسه گفت: از ابتدای امسال ۸ هزار و ۶۴۱ نفر در سامانه این اداره به عنوان بیمه شده جدید ثبت شده است که ۲۶ تا ۳۰ درصد سهمیه تعهد اشتغال استان را تشکیل می‌دهد.


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان هم در این جلسه گفت: در ۶ ماهه نخست امسال کارگروه رفع موانع تولید استان ۶۲۴ مصوبه در ۴۳ جلسه تصویب کرد.


در این جلسه مشکلات سه واحد تولیدی استان بررسی و تدابیر لازم برای رفع موانع تولید آن‌ها اندیشیده شد.


انتهای پیام / فا


رفع موانع تولید در گلستان

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.