تعداد رام‌های قطارکرمانشاه در اربعین به ۲۳۰مورد افزایش یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: مسئولین و کارکنان راه آهن نیز مانند سایر دستگاه‌ها با همه وجود در خدمت زائرین خواهند بود‌.

تعداد رام‌های قطارکرمانشاه در اربعین به ۲۳۰مورد افزایش یافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به افزایش رام‌های قطار کرمانشاه در اربعین به ۲۳۰مورد گفت: حرکت قطارهای، تهران، مشهد؛ اصفهان؛ همدان؛ قم؛ زاهدان به کرمانشاه و برعکس از روز ۱۶تا ۳۰مهر هرروز انجام خواهد شد.

او افزود:تامین امنیت و آرامش زائرین اربعین و سهولت تردد در محور‌های مواصلاتی از مهمترین اولویت‌های ماست و نباید جابجایی مسافران باعث شود آمار تلفات و تصادفات جاده‌ای بالا برود به همین منظور لازم است پلیس راهور و راهداری برنامه ریزی لازم راداشته باشند.

سالاری با اشاره به انجام اقدامات لازم جهت رفاه حال زائرین در محل راه آهن کرمانشاه گفت:در ایستگاه راه آهن یک موکب برای خدمات رسانی به زوار مستقر خواهد شد و حمل نقل زوار از راه آهن به مرز با مدیریت اداره کل راهداری با اتوبوس انجام خواهد شد همچنین تاکسیرانی برنامه ریزی لازم جهت تردد مردم در شهر کرمانشاه انجام داده است.

 انتهای  پیام/ز

 

تامین امنیت و آرامش زائرین اربعین در مرز خسروی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار