در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تهران ۶ هزار میلیارد تومان درآمد از تبلیغات می‌تواند داشته باشد/ انتقاد میرلوحی از سطح درآمد‌های سازمان زیباسازی

عضو شورای شهر تهران از سطح پایین درآمد‌های سازمان زیباسازی انتقاد کرد.

کاظمی///تهران ۶ هزار میلیارد تومان درآمد از تبلیغات می‌تواند داشته باشد/ انتقاد میرلوحی از سطح درآمد‌های سازمان زیباسازیسیدمحمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با ابراز گلایه از سطح پایین درآمد‌های سازمان زیباسازی گفت: وقتی حدود ۵۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده در تهران تولید می‌شود و ۴۰ درصد اقتصاد و تولید ناخالص داخلی در تهران است باید درآمد‌های سازمان زیباسازی بیشتر از سطح کنونی باشد و آنچه که اکنون از محل تبلیغات به دست می‌آید رقم خاصی نیست.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه برای سال جاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران را ملزم کرده‌ایم که ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب کند، تأکید کرد: من معتقدم سازمان زیباسازی خیلی بیشتر از درآمدی که کسب می‌کند ظرفیت تولید ثروت دارد.

او با بیان اینکه تولید کنندگان و صاحبان سرمایه همواره درصدی از سودشان را خرج تبلیغات می‌کنند، گفت: اگر این گونه نگاه کنیم می‌بینیم که ۶ هزار میلیارد تومان تبلیغات باید در تهران صورت بگیرد در حالی که ما تنها ۵۰۰ میلیارد تومان برای سازمان زیباسازی تکلیف کرده‌ایم.


بیشتر بخوانید: افزایش ۲۰ درصدی درآمد شهرداری نسبت به سال گذشته/ توفیق شهرداری برای کسب درآمد‌های پایدار


میرلوحی بیان کرد: یکی از بخش‌هایی که باید برای اداره شهر به آن توجه کرد تبلیغات است و امروزه در دنیا هم از این محل درآمد‌های زیادی کسب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار