مدیر دفتر تخصصی کودک گفت: برنامه "فرش صلح کودکانه"، ۱۶ مهرماه به مناسبت روز جهانی کودک از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در گذرفرهنگی چهارباغ برگزار می‌شود.

زهرا کاظمی مدیر دفتر تخصصی کودک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان قصد دارد در برنامه "فرش صلح" به کودکان آموزش دهد صلح و دوستی در دنیا قانون است و همه باید به سمت آن حرکت کنند.  

او ادامه داد: با اشاره به اینکه عموم کودکان تنها می‌توانند از نقاشی فرش صلح بازدید کنند، اظهار کرد: این برنامه توسط کودکان هنرمند و نقاش عضو خانه کودک اجرا می‌شود و این کودکان به نقاشی نقش و ترنج صلح بر روی فرش ۱۲ متری می‌پردازند و همان روز این فرش در گذر فرهنگی چهارباغ برای بازدید عموم آویزان می‌شود.
 
مدیر دفتر تخصصی کودک ادامه داد: در کنار این برنامه همان کودکان پرنده‌هایی را طراحی و رنگ آمیزی می‌کنند که نماد صلح هستند که این پرنده‌ها نیز در همان مکان با طناب آویزان خواهند شد.

زهرا کاظمی افزود: برنامه فرش صلح کودکان ۱۶ مهرماه به مناسبت روز جهانی کودک از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در گذرفرهنگی چهارباغ برگزار می‌شود.

او در ادامه بیان کرد: "چهل تکه آرزو" ساعت ۱۷ روبروی شهرداری مرکزی، لحظه‌های نقره‌ای ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۹ در خانه کودک و چهارقدم تا کودکی از ساعت ۱۵ در گذرفرهنگی چهارباغ از جمله برنامه‌های ویژه روز جهانی کودک بوده که ۱۶ مهرماه در ساعات تعیین شده میزبان کودکان و والدین است.
 
انتهای پیام/ی
 
 

کودکان، برکت زندگی و سرمایه‌های آینده جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.