بسته اخبار حوادث امروز ۱۵ مهرماه ۹۸؛

دستگیری باند حرفه‌ای سارقان کارگاه‌های بلوک زنی در چمستان/کشف ۲۰ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۵ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۵ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری باند سارقان کارگاه‌های بلوک زنی در چمستان

سرهنگ شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: با تلاش ماموران اداره آگاهی این شهرستان ، ۳ نفر از اعضای باند سارقان کارگاه‌های بلوک زنی در منطقه چمستان نور دستگیر شدند.

او افزود: این افراد با گذاشتن نقاب و پوشاندن صورت به هنگام شب وارد کارگاه‌های بلوک زنی چمستان شده و با استفاده ازسلاح سرد و تهدید کارگران اموال آن‌ها (موبایل ،پول نقد ، کارت بانکی) را به سرقت می‌بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: پس از شکایت مال باختگان، ردیابی و دستگیری این سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت که با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی این افراد در دام قانون افتاده و دستگیر شدند.

سرهنگ شالیکار گفت: پس از دستگیری با حضور دادستان و بازپرس دادسرای چمستان و عوامل نیروی انتظامی حضور این سارقان در محل سرقت نسبت به تشریح چگونگی انجام سرقت انجام و سارقان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
 
دستگیری قاچاقچیان چوب در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با اجرای طرح مقابله با قاچاق فراورده‌های جنگلی و کسب اخبار واصله از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موفق به شناسایی چند قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی متهمان را که در حال خارج کردن چوب‌های قاچاق با استفاده یک خودروی وانت نیسان و ۲ خودروی کامیون از جنگل‌های این شهرستان، بودند دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ شاه نظری، در بازرسی از خودرو‌های متهمان در مجموع ۲۰ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد.

او ارزش چوب‌های قاچاق کشف شده را بیش از ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.