خواستگار انتقام جو عامل مزاحمت فضای مجازی

سرپرست پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از دستگیری خواستگار سابق خانمی جوان که در فضای مجازی ایجاد مزاحمت می‌کرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ مرتضی بزی سرپرست پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان گفت: با مراجعه خانمی جوان و شکایت درخصوص پیام‌های توهین آمیز و ایجاد مزاحمت از پروفایلی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و اقدامات فنی و اطلاعاتی توانستند متهم را که ساکن زاهدان بود شناسایی کنندکه بعد از اطلاع به شاکی مشخص شد در گذشته خواستگار او بوده است.

سرهنگ بزی ابراز کرد: مأموران انتظامی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند و پس از هدایت به مقر پلیس فتا، نامبرده که در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی بود در مواجهه با ادله دیجیتال و مدارک غیر قابل انکار پلیس به جرم خود اعتراف کرد.

او ادامه داد: متهم ضمن اعتراف صریح به بزه ارتکابی بیان کرد که در گذشته با این خانم قرار ازدواج داشته، اما وقتی متوجه می‌شود که قصد ازدواج با فرد دیگری را دارد به قصد انتقام جویی به عنوان فردی ناشناس برای شاکیه ایجاد مزاحمت و او را تهدید کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ بزی گفت: علت اصلی بسیاری از پرونده‌هایی که با موضوع هتک حیثیت به پلیس فتا ارجاع می‌شود سهل‌انگاری کاربران و عدم رعایت حریم خصوصی و حفاظت از اطلاعات شخصی است.

سرپرست پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در پایان از شهروندان خواست تا به هویت‌ها در فضای مجازی اعتماد نکنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس CYBERPOLICE.IR بخش تماس با ما گزارش کنند.
انتهای پیام/گ

خواستگار انتقام دستگیر شد

 

برچسب ها: پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار