بهره‌مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از بیمه اجتماعی روستاییان

۳۳ هزار و ۵۳۵ نفر در استان چهارمحال و بختیاری از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستاییان بهره‌مند هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر شاه‌بندری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستاییان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر ۳۳ هزار و ۵۳۵ نفر از جمعیت کشاورزان، عشایر و روستاییان استان از خدمات بیمه این صندوق بهره مند هستند.

او، جمعیت مشمول این صندوق را ۱۰۷ هزار نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون ۳۵ درصد این جمعیت زیر پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند.

شاه‌بندری با بیان اینکه در ۳ سال اخیر روند گرایش روستاییان و عشایر به بیمه اجتماعی افزایش یافته است، تصریح کرد: امید است با تبلیغات بیشتر استقبال روستاییان از این طرح بیشتر شود.

او، تعداد مستمری بگیران این صندوق را یک هزار و ۹۲۷ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۷۵۷ نفر بازنشسته، ۲۵۱ نفر از کارافتاده و ۹۱۹ نیز فوت شده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستاییان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این صندوق از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در این استان آغاز کرده است، افزود: کارگزاران این صندوق در تمامی بخش‌ها و تعدادی از شهر‌ها و روستا‌های استان مستقر هستند.

شاه‌بندری خاطرنشان کرد: توجه به روستاییان به عنوان یکی از اقشار مولد جامعه از سیاست‌های مهم نظام است و دولت تلاش دارد از این طریق این بیمه از جمعیت روستایی و عشایری کشور حمایت کند.

انتهای پیام/خ

خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستاییان

برچسب ها: بیمه ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.