بسته اخبار حوادث امروز ۱۶ مهر ماه ۹۸؛

آتش سوزی یک خانه مسکونی در روستای بیرم/ واژگونی یک دستگاه پراید در جاده مهاباد

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۶ مهر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۱۶ مهر سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

آتش سوزی یک خانه مسکونی در روستای بیرم خسارات زیادی به بار آورد

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: دیروز حوالی ساعت ۱۲ بعد از ظهر در پی تماس تلفنی از سوی شهروندان از آتش سوزی یک خانه مسکونی در روستای بیرم این شهرستان باخبر شدیم.

او علت حادثه را بی احتیاطی کارگران ساختمانی هنگام ایزوبام اعلام کرد و افزود: نیرو‌های سازمان طبق دستور ستاد بحران و با هماهنگی شهردار مهاباد به محل اعزام شدند و توانستند حریق را با کمک مردم و آتش نشانی خلیفان و کیتکه بعد از ۴ ساعت مهار کنند.

احمدی اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، ولی متاسفانه تمامی اثاثیه منزل طعمه حریق شد.

آتش گرفتن خودرو سواری در مهاباد

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: ساعت ۳ بامداد در یک تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ از آتش گرفتن یک خودرو سواری پژو پارس در منطقه فجر بالا با خبر شدیم، که بلافاصله یک گروه ۳ نفره از آتش نشانان به محل اعزام شدند.

او علت آتش سوزی را نقص فنی اعلام کرد و افزود: نیرو‌های سازمان با کمک مردم محل حادثه را ایمن سازی کرده و مانع از گسترش آتش شدند.

احمدی تصریح کرد: این حادثه هیچ مصدومی در پی نداشت، ولی متاسفانه خودروی مذکور کامل در آتش سوخت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از شهروندان خواست با معاینه فنی مداوم ضمن کنترل و چکاپ مکانیکی خودرو از بروز حوادث ناخواسته جلوگیری کنند.

واژگونی خودروی پراید در جاده مهاباد به حمزه آباد

صداقت رئیس جمعیت هلال احمر مهاباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور مهاباد به روستای حمزه آباد یک نفر مصدوم بر جای گذاشت.

او با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر پایگاه جاده‌ای بلافاصله به محل اعزام شدند، افزود: مصدوم پس از ارزیابی اولیه و کنترل علائم حیاتی  به اورژانس تحویل داده شد.

او با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، اضافه کرد: جاده حمزه آباد با شیب نامناسب و پیچ‌های غیر استاندار و همچنین عرض کم، از جاده های ارتباطی خطرناک مهاباد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.