معاون حمل و نقل اداره کل راهداری گیلان:

اختصاص ۱۸۰ اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین حسینی / قیمت بلیط همانند پارسال است

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری گیلان گفت: ۱۸۰ اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فریبرز مرادی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: ۱۸۰ اتوبوس برای جابه جایی زائران گیلانی اربعین حسینی در نطر گرفته شده است و همچنین برای ارائه خدمات بهتر به زائران، علاوه بر این تعداد اتوبوس، شرکت‌های مسافربری نیز اجازه دارند از هر نقطه‌ای که بتوانند که به تعداد اتوبوس‌هایی که زائران گیلانی را حمل می‌کنند اضافه کنند.


او، با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان مسئول کمیته حمل و نقل زائران ستاد اربعین گیلان است، افزود: نیاز‌ها و کمبود‌های پایانه مرزی آستارا تکمیل و برطرف شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: اتوبوس‌ها هنگام برگشت زائران از ۲۴ تا ۲۹ مهر در کرمانشاه و پایانه مرزی مهران مستقر خواهد شد.

فریبرز مرادی افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با سازمان مرکزی حمل و نقل در تهران، قیمت بلیط همانند پارسال است و هیچ تغییری نکرده است.

او گفت: زائران می‌توانند هرگونه تخلف رانندگان اتوبوس را به ادارات راهدای و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان محل اقامت خود و یا کرمانشاه و مهران منعکس کنند تا در کمسیون تخلفات رسیدگی شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، با بیان اینکه برای جلوگیری از تکرار مشکلات در جابه جایی زائران اربعین پارسال مبنی بر نبودن اتوبوس برای برگشت زائران پیش کرانه و پس کرانه برای جابه جایی زائران حسینی در نظر گرفته شده است، افزود: پیش کرانه زائران گیلانی مهران است که از آن جا به کرمانشاه و بعد به گیلان می‌آیند.

او گفت: درصدد هستیم جابه جایی زائران اربعین را در ۲ مرحله انجام دهیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، با بیان اینکه زائران ۸ استان از مرز مهران وارد می‌شوند و خدمات رسانی به این تعداد زائر به صورت یک طرفه مشکل است، افزود: اگر کاروان حمل و نقل و اتوبوس‌ها آمادگی داشته باشند، زائران می‌توانند مستقیم از مهران به گیلان منتقل شوند.

فریبرز مرادی تصریح کرد: زائران گیلانی که در مرز مهران اتوبوسی برای برگشت پیدا نکردند می‌توانند به پایانه برکت کرمانشاه مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

برای جابه جایی زائران گیلانی اربعین حسینی ۱۸۰ اتوبوس اختصاص یافت

برچسب ها: حمل و نقل ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.