رئیس شورای شهر قم مطرح کرد؛

شهرداری قم در حوزه سرمایه‌گذاری عملکرد بالایی نداشته

جلالی گفت: کمترین عملکرد شهرداری در حوزه سرمایه‌گذاری و ارزش‌افزوده ثبت‌شده و بیشتری عملکرد در بخش‌های نقدی، غیرنقدی، ماده ۱۰۰ و کمک‌های دولتی ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، عبدالله جلالی رئیس شورای شهر قم در صد و چهاردهمین جلسه علنی شورا ضمن گرامی داشت ایام اربعین حسینی و یاد و خاطر شهدا نیروی انتظامی به ارائه گزارش عملکرد شهرداری در ۶ ماه گذشته پرداخت و گفت: با توجه به روال دوره‌های قبل امروز بعد از گذشته ۶ ماه از سال ۹۸ عملکرد شهرداری را به شهروندان و اعضای شورا ارائه می‌دهیم.

او با اعلام سرفصل‌های لایحه بودجه و درصد عملکرد شهرداری افزود: در بخش نقدی در ۶ ماه ابتدایی سال جاری شهرداری توانسته ۸۸ درصد از برنامه پیش‌بینی‌شده را اجرایی کرده و در بخش غیر نقدی نیز ۶۴ درصد برنامه عملیاتی شده است.

رئیس شورای شهر قم ارزش‌افزوده را با ۶۳ درصد کاهش از مدت مشابه خود در سال گذشته ۴۹ درصد اعلام و تصریح کرد: در حوزه اقلام ساختمانی مانند عوارض ساختمانی، صدور پروانه ساختمانی، مازاد تراکم، حذف پارکینگ و ... عملکرد شهرداری ۹۲ درصد بوده است.

او  ادامه داد: در ماده ۱۰۰ با ۱۰ درصد افزایش عملکرد ۹۸ درصدی ثبت‌شده و در حوزه سرمایه‌گذاری متأسفانه با ۳۰ درصدی کاهش نسبت به مدت مشابه ۴۳ درصد ثبت‌شده است.

جلالی کمک‌های دولتی را با افزایش ۱۲۸ درصدی و فروش اموال را نیز ۶۶ درصد اعلام کرد و گفت: کمترین عملکرد شهرداری در حوزه سرمایه‌گذاری و ارزش‌افزوده ثبت‌شده و بیشتری عملکرد در بخش‌های نقدی، غیر نقدی، ماده ۱۰۰ و کمک‌های دولتی ثبت‌شده است.

او شورای اسلامی و شهرداری را دارای وظایفی ذاتی در حوزه خدمت‌گزاری و افزایش درامد دانست و بیان کرد: بر اساس ماده ۷۱ و بنده ۱۰ قانون اساسی وظایف و تکالیفی بر عهده شهرداری و شورای اسلامی شهر است که امیدواریم بتوانیم در این حوزه خدمت گذار مردم باشیم.

انتهای پیام/الف

کم‌ترین عملکرد شهرداری قم در حوزه سرمایه‌گذاری است

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.