برپایی موکب های استان کرمانشاه در خاک عراق

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: از برپایی موکب‌هایی نیز برای خدمات‌دهی به زائران حسینی در خاک عراق خبر داد و گفت: از استان ما ۱۵ موکب در خاک عراق نیز برپا شده است.

برپایی موکب های استان کرمانشاه در خاک عراقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از برپایی بیش از ۱۶۰ موکب در استان کرمانشاه و در مسیر تردد زائران طی ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: هم اکنون زیرساخت‌های مورد نیاز برای زائران اربعین حسینی در استان کرمانشاه از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

او  ادامه داد: تعداد موکب‌های ما از ۵۰ تا ۶۰ موکب در چند سال گذشته به ۱۰۰ موکب در سال ۹۶ و ۱۲۰ موکب در سال ۹۷ و ۱۶۰ موکب طی امسال رسیده ایم.

او خدمات این موکب‌ها را در دو بخش اسکان و تغذیه‌ای دانست و گفت: این موکب‌ها ظرفیت پذیرایی بیش از ۲۰ هزار زائر در روز را دارند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از برپایی موکب‌هایی نیز برای خدمات‌دهی به زائران حسینی در خاک عراق خبر داد و گفت: از استان ما ۱۵ موکب در خاک عراق نیز برپا شده است که دو موکب آن در نجف اشرف و موکب‌هایی در مسیر نجف اشرف تا کربلای معلا در مسیر تردد زائران برپا شده است .

انتهای  پیام/ز

 

 

برپایی بیش از ۱۶۰ موکب در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.