استقرار مواکب در بخش عراقی و ایرانی شلمچه

دبیر ستاد اربعین شهرستان آبادان گفت: تعداد ۹ موکب در بخش عراقی شلمچه و ۱۲۰ موکب در موقعیت شهرستان آبادان در بخش ایرانی شلمچه از سوی این شهرستان مستقر شده است.

  به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد طاهری دبیر ستاد اربعین شهرستان آبادان گفت: رقم مواکب امسال نسبت به پارسال پنج موکب بیشتر است که در حال حاضر کار استقرار تمامی مواکب آبادان به پایان رسیده و خادمان در حال پذیرایی از زائران حسینی هستند.

او ادامه داد: تمام زیرساخت های مورد نیاز مواکب موقعیت شهرستان آبادان در منطقه شلمچه با پیگیری مستقیم معاونت عمرانی فرمانداری ویژه آبادان و توسط دستگاه های اجرایی، موکب داران و ستاد عتبات عالیات شهرستان مهیا شد.

دبیر ستاد اربعین شهرستان آبادان گفت: هر روز ۲ تانکر آب آشامیدنی تصفیه به میزان ۳۲ هزار لیتر با همکاری پتروشیمی آبادان و شهرداری چوئبده کار آبرسانی به مواکب را انجام می دهند که این سهمیه آب به غیر از سهمیه ی  آب بسته بندی معدنی است.

طاهری یادآور شد: با توجه به انجام کار لوله کشی مورد نیاز مواکب آبادان از طریق اداره آبفا این شهرستان آب مورد نیاز آنها برای شستشو از این طریق تامین می شود.

او گفت: همچنین عملیات برق کشی، لوله کشی آب و نصب ۳۸ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۰ حمام سیار توسط ادارات برق، آبفا و شهرداری آبادان پایان یافته و آماده بهره برداری است.

دبیر ستاد اربعین شهرستان آبادان با اشاره به استقرار خودروهای فوریت های پزشکی همراه با تیم پزشکی و تجهیزات کامل دارویی، آتش نشانی و حمل پسماند در محل استقرار مواکب افزود: ظرفیت اسکان برای ۱۶ هزار و ۱۰۰ زائر در مواکب آبادان آماده شده که لیست مربوطه همراه با تلفن و آدرس محل دقیق محل های استقرار در اختیار فرمانداری خرمشهر قرار گرفته است.

او از همکاری و تعامل تمامی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان شهرستان آبادان به جهت آماده سازی مواکب در موقعیت این شهرستان در مرز شلمچه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ د

استقرار مواکب در مرز شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.