رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد؛

خدمات رسانی مواکب بنیاد مستضعفان به یک میلیون زائر اربعین

فتاح گفت: بنیاد مستضعفان با راه‌اندازی سه موکب در مسیر پیاده‌روی اربعین آماده خدمت رسانی به یک میلیون زائر است.

خدمات رسانی مواکب بنیاد مستضعفان به یک میلیون زائر اربعینبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه ۱۰ میلیون بطری آب برای زائران اربعین تهیه شده است، گفت: این میزان بطری آب در اختیار تمام موکب‌ها قرار داده شده و توزیع می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور بیان کرد: طبق مصوبه امسال ستاد اربعین، بنیاد مستضعفان سه موکب در شهرهای قصرشیرین، منطقه مرزی مهران و شلمچه راه‌اندازی می‌کند.

او افزود:  طبق توافقات انجام شده، مقرر شد موکب‌های مستقر در شهرهای ذکر شده در مسیر رفت و برگشت اربعین به یک میلیون زائر خدمات رسانی کنند.

فتاح با اشاره به تولید ۲.۵ میلیون پاکت شیر توسط کارخانه‌های بنیاد مستضعفان تصریح کرد: ۲.۵ میلیون آبمیوه و نان رضوی تولید شده و همچنین یک میلیون وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در مسیر زائران اربعین طبخ و توزیع می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور درباره آدرس مواکب بنیاد مستضعفان در مرز مهران گفت: نخستین موکب بنیاد مستضعفان در ۱۵ کیلومتری ایلام به سمت مهران قرار دارد و تمام کارکنان این موکب‌ها ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی آماده خدمات رسانی هستند، همچنین این موکب‌ها تا پنج روز بعد از اربعین به زائران خدمات ارئه می‌دهند.


بیشتر بخوانید: تاکنون ۴۲۱ هزار برگه تردد اربعین چاپ شده است


انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار