اظهارات متناقض تارتار و مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان/ قول هیئت مدیره یا وعده‌های تو خالی افراد خارج از بدنه باشگاه؟

مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان دلیل ناراحتی سرمربی تیمشان را وعده‌های عملی نشده افراد بدون سِمَت در این باشگاه می‌دانند، اما تارتار در این باره اظهارات متفاوتی داشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این تیم ندارد و اعلام کرده حتی اگر مشکلات مالی هم رفع شود حاضر نیست به نیمکت سرمربیگری زردپوشان بازگردد. تارتار دلیل این تصمیمش را مشکلات شخصی عنوان کرد، اما پس از آن که مهران نصیریان دوست از او خواست به تعهداتش در قبال نفت مسجد سلیمان پایبند باشد، تارتار  ضمن دفاع از عملکرد خود و اظهار این که به تعهداتش در قبال  نفت مسجد سلیمان پایبند بوده، از بدقولی مسئولان باشگاه گلایه کرده بود.  

تارتار اعلام کرد اعضای هیئت مدیره این باشگاه برای این که او را راضی به هدایت تیمشان کنند گفته بودند نفت مسجد سلیمان در فصل جدید هیچ مشکل مالی نخواهد داشت و وعده دادند که نیمی از دستمزد او را ۲ هفته پس از انعقاد قرارداد پرداخت خواهند کرد که این اتفاق رخ نداد.


بیشتر بخوانید: جلسه سرنوشت ساز در مسجد سلیمان/ تارتار می‌ماند؟


تارتار در حالی چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده که مسئولان باشگاه جنوبی دلیل دلخوری سرمربی جوان تیمشان را وعده‌های افراد خارج از بدنه باشگاه می‌دانند. هرچند آن‌ها حاضر به اسم بردن از اشخاص خاصی نشدند، اما در اظهارات خود مدعی شدند افرادی که در باشگاه هیچ سمت و مسئولیتی ندارند به تارتار قول‌هایی داده بودند و در نهایت عملی نشدن وعده‌ها باعث ناراحتی تارتار و تصمیم او برای جدایی از نفت مسجد سلیمان که به نظر می‌رسد دیگر قابل تغییر هم نیست، شده است.  

با این وجود و باتوجه به دلخوری شدید تارتار از مسئولان باشگاه، بعید به نظر می‌رسد که او بخواهد به نیمکت سرمربیگری نفت مسجد سلیمان برگردد. از طرف دیگر بندی در قرارداد تارتار با نفت مسجد سلیمان گنجانده شده که به او این اجازه را می‌دهد تا در صورت پرداخت نشدن مطالباتش از این تیم جدا شود.


بیشتر بخوانید: وقت آن رسیده وعده‌ها عملی شود/ در جام حذفی سخت‌ترین قرعه ممکن به ما افتاد


مسئولان نفت مسجد سلیمان که تیمشان تا اینجای کار نتایج خوبی را کسب کرده و به همراه سپاهان و تراکتور از تیم‌های بدون شکست در ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر به شمار می‌رود، اصلا دوست ندارند تارتار را به راحتی از دست بدهند،   اما تارتار همچنان روی موضع خود مبنی بر جدایی پافشاری می‌کند و بعید به نظر می‌رسد که برای بازی با شهرخودرو روی نیمکت سرمربیگری نفت مسجد سلیمان بنشیند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار