برگزاری همایش تجلیل از همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک در قم

همزمان با هفته نیروی انتظامی در مراسمی از نمونه‌های ترافیکی همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیکی استان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سرهنگ صیاد درویشی جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در مراسم همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک، قانون مداری را محور توسعه جامعه دربخش‌های مختلف برشمرد و گفت: در حوزه ترافیک هم توجه به قانون میتواند نقش موثری در کاهش آسیب‌های جانی مالی و فرهنگی داشته باشد.

او با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰۴ نفر در محور‌های داخل شهری و ۱۳۶ نفر در محور‌های برون شهری بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده اند گفت: توجه آموزشگاه‌های رانندگی برای تربیت افراد با مهارت بالای رانندگی و آموزش دانش آموزان در مقاطع مختلف در کاهش آسیب‌های ناشی از تصادفات رانندگی بسیار موثر خواهد بود.

همایش تجلیل از همیاران پلیس وفرهنگ یاران ترافیکوی پلیس را یار مهربان و مقتدر مردم برشمرد و افزود: عادی سازی فرهنگ بدحجابی در خودرو‌های شخصی از دیگر توطئه‌های فرهنگی دشمنان است که پلیس با همکاری مردم با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد خواهد کرد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری هم با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی امکان پذیر نخواهد بود مگر با مسئولیت پذیری انسان به عنوان مهمترین عامل ایجاد نظم بخشی بر لزوم توجه مردم بر استفاده از وسایل نقلیه عمومی در حد امکان تاکید کرد.

ذاکریان همچجنین از اختصاص بودجه ۱۲ میلیارد تومانی برای ایجاد ۴ پله برقی در سطح شهر در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/الف

همایش تجلیل از همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.