سردار رحیمی گفت: فعالیت مبلغان بادیگارد در فضای مجازی غیر قانونی است.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تبلیغات غیر مجاز محافظ شخصیت‌ها در فضای مجازی گفت: برای چندمین بار اعلام می‌کنم، کسانی که تحت عنوان استخدام محافظ شخصیت‌ها و به اصطلاح «بادیگارد» اقدام به تبلیغات در فضای مجازی می‌کنند، فعالیتشان غیر قانونی است و افرادی هم که نسبت به جذب این محافظ‌های جعلی اقدام می‌کنند هم متخلف هستند.

او با بیان اینکه این افراد برای فعالیت به عنوان بادیگارد و محافظ شخصیت‌ها دارای مجوز قانونی نیستند و از نظر پلیس مجرم شناخته می‌شوند، افزود: قطعا در صورت شناسایی در چارچوب قانون برخورد‌های لازم با این افراد انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید: اجاره بادیگارد در دیوار


سردار رحیمی با بیان اینکه از سوی پلیس به شخص و یا شرکتی مجوز تبلیغ محافظ شخصیت داده نشده است، تصریح کرد: فقط شرکت‌های نگهبان محله دارای مجوز فعالیت رسمی دارند که حدود ۱۴۰ شرکت در این حوزه و با هماهنگی کلانتری‌ها در سطح پایتخت مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

اتمام حجت رئیس پلیس پایتخت با منتشر کنندگان آگهی استخدام بادیگارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
پول‌که داشته باشی همه کاری میتوانی بکتی
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی حیدری
۱۸:۵۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
به نام خدا : سلام ، اگر بادیگارد بازی تو ایران مد بشه میشیم کشور ایتالیا !! بادیگاردها می افتند به جون همدیگه !! تازه شم تو خیابون ها با هم دوئل میکنند !! راستی تگزاس هم همینطور ه !! فقط علاقه مندان به فیلم های سینمایی کابویی دیگه لازم نیست پول بلیت سینما بدن !!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۰۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
اینها بادی در گارد هستند نه بادیگارد همشون یه مشت قیفو قوپیو قومپوزی بیش نیستند که بدرد کتک خورهای فیلمای هندی می خورن می خواهند به عنوان محافظ شخصی ثروتمندان و هنرمندان رو سرکیسه کنند ملت هوشیار بیدار باشید فقط هر مشکل امنیتی دارید با پلیس مقتدر و قدرتمند و خردمندان نخبه و با تجربه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز درمیان بگذارید مطمئنان پلیس مشکلات محافظت شخصی شما رو هم حل و فصل خواهد کرد طبق قوانینشان انقدر پولها و حقوق های نجومیتتون رو ندیت به این بادی در گاردهای غیر قانونی که آخرشم براتون کلی مشکلات درست می کنند پولها و حقوقهای نجومیتون رو بدهید به پلیس تا به شما محافظان شخصی و دوره دیده قانونی بدهند . والسلام و صلواتت التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۸:۴۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
استفاده از قدرت ، بدون مجوز قانونی ، حکومت و تسلط مردم بر مردم است که
طبق شرع مقدس و قانون مصوب ، حرام است و جایز نیست .
آخرین اخبار