سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

رگبار و رعد و برق در ۴ استان کشور/کاهش دما برای استان‌های سواحل دریای خزر در راه است

امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، برای ۴ استان کشور رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امروز، برای پاره‌ای از مناطق فارس، هرمزگان، جنوب کرمان و نیمه جنوبی کهگیلویه و بویر احمد رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

روز‌های پنج شنبه و جمعه به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب علاوه بر مناطق ذکر شده در نوار شمالی بوشهر شاهد افزایش ابر به همراه رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم بود.

از بعدازظهر امروز و طی روز پنج شنبه با شمالی شدن جریانات بر روی سواحل دریای خزر، برای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و وزش باد و برای نوار شرقی اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

طی روز پنج شنبه برای مناطق ذکر شده کاهش نسبی دما در حدود ۴ تا ۶ درجه رخ خواهد داد و در روز جمعه مجدد شاهد افزایش دما در این مناطق خواهیم بود.


بیشتر بخوانید: افزایش نسبی دما در برخی مناطق کشور/ آسمان پایتخت کمی ابری است


در ساعات بعدازظهر شنبه برای نیمه جنوبی آذربایجان غربی، پاره‌ای از مناطق آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه و همدان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و برای زنجان و ارتفاعات قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین در این روز با نفوذ جریانات خنک شمالی به ویژه در ساعات بعدازظهر بر روی سواحل دریای خزر، بارش باران، وزش باد و کاهش دما در این مناطق و نوار شرقی اردبیل رخ می‌دهد که بارش در گیلان و غرب مازندران از شدت بیشتری برخودار خواهد بود.

 از بعدازظهر امروز و طی روز پنج شنبه با افزایش سرعت وزش باد در شرق کشور به ویژه منطقه زابل خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی در این منطقه دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در هفدهم مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار