فرمانده کل سپاه:

امروز دنیای غرب توان مقابله با دستاوردهای علمی ما را ندارد/ در تلاش برای عملی‌کردن ایده‌های خود هستیم

ورود فرمانده کل سپاه به رشتسردار حسین سلامی گفت:دستاوردهای دفاعی جدید سپاه پاسداران با وجود تحریم‌ها قابل توجه است و امروز دنیای غرب توان مقابله با دستاوردهای علمی ما را ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بدو ورود به استان گیلان در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت گفت: تحریم‌های ظالمانه بین المللی موجب به روز شدن نرخ زمانی رشد فناوری‌های دفاعی سپاه شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تحریم‌های ظالمانه بین المللی در زمینه‌های علمی، صنعتی، فنی و اقتصادی بر علیه کشورمان افزود: این تحریم‌ها موجب فوران عظیمی در توانایی نیرو‌های اندیشمند، دانشمند و جوانان ایرانی و به روز و روزانه شدن دستاورد‌ها و پیشرفت‌های دفاعی سپاه شده است.


بیشتر بخوانید: آغاز به کار ششمین همایش ملی شناورهای تندرو با حضور فرمانده کل سپاه + عکس


سردار سلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران هر روز دستاورد‌ها و پیشرفت‌های دفاعی قوی‌ای دارد که گهگاه  از دستاورد‌های فوق العاده رونمایی می‌شود.

او با اشاره به رزمایش‌های سپاه تصریح کرد: این رزمایش‌ها در دریا، هوا و فضا و زمین ادامه خواهد داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران هدف از سفر به گیلان را بازدید از دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای در زیباکنار و آغاز دوره‌های آموزشی سال تحصیلی ۹۸-۹۹ و شرکت در همایش شناور‌های تندرو رزمی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد.

همایش قایق‌های تندرو در مجتمع فرهنگی - اقامتی زیباکنار برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ق 

فرمانده کل سپاه به رشت  وارد شد

برچسب ها: سپاه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.