قرارگاه رسانه ‎ای اربعین افتتاح می شود

قرارگاه رسانه ‎ای اربعین با حضور قائم مقام سیمای جمهوری اسلامی، و جمعی از مسئولان استانی در مرز خسروی تا ساعاتی دیگر افتتاح می‌شود.

قرارگاه  رسانه ‎ای اربعین افتتاح می شود به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین امیری مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمانشاه گفت: تا ساعاتی دیگر و با حضور سیدرمضان موسوی مقدم قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی قرار گاه رسانه‌ای اربعین افتتاح می‌شود.

او  درباره نحوه کار این قرار گاه گفت: نیرو‌های ما به‎صورت شبانه‎روزی آماده‌اند شور و شعور زوار حضرت ابا عبد‎الله الحسین (ع) را در کنگره عظیم اربعین حسینی در قالب برنامه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی در مرز بین‎المللی خسروی، در شبکه‌های سراسری، استانی و بین‎المللی به نمایش بگذارند.

امیری با اشاره به راه اندازی استودیو‌های صدا، سیما، خبر و همچنین استقرار دو واحد سیار در مرز خسروی در ایام اربعین افزود: با افتتاح استودیو‌های صدا، سیما و خبر، معاونت‎های برنامه‎ساز رسانه استانی مرکز کرمانشاه از امروز حضور میلیونی شیعیان جهان و همچنین حضور مسئولان کشوری و لشکری به مرز خسروی را، به‎صورت زنده به تمام جهانیان منعکس می‎کنند.

 

انتهای  پیام/ز

 

راه اندازی استودیو‌های صدا، سیما، خبر  در مرز خسروی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.