رئیس هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هیچ مربی لیگ برتری به اندازه تارتار دریافتی نداشته است

بهادری گفت: هیچ کدام از مربیان تیم‌های لیگ برتری به اندازه سرمربی نفت مسجدسلیمان دریافتی نداشته اند.

عطاالله بهادری رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص فسخ قرارداد یک طرفه مهدی تارتار اظهار داشت: بعید می‌دانم تارتار تصمیم گرفته باشد تیم را رها کند. به هر حال اگر او برنگردد ما مجبوریم وارد عمل شویم.

مجبوریم برای منافع باشگاه وارد عمل شویم

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در ادامه گفت: ما با تارتار قرارداد داریم و به اصول اخلاقی و تعهدات خود پایبندیم و نمی‌خواهیم به مسائل حاشیه‌ای دامن زده شود، اما اگر فسخ قرارداد تارتار حقیقت داشته باشد که من بعید می‌دانم مجبور می‌شویم برای منافع باشگاه و هواداران وارد عمل شویم. به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه از جایگاه حقوقی برخوردارم و موظف هستم برای منافع نفت مسجد سلیمان از اختیارات خود استفاده کنم. مسلما مدیرعامل و مسئول حقوقی باشگاه نیز این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

هر امکاناتی که تارتار می‌خواست برایش فراهم کردیم

بهادری عنوان کرد: تارتار ۴۱ درصد از مبلغ قراردادش را نقد دریافت کرده و برای بقیه قراردادش چِکی به تاریخ ۲۵ مهرماه گرفته است. هر کاری توانستیم برای تارتار کردیم. هر امکاناتی که او خواست فراهم کردیم و هیچ کم و کسری نذاشتیم. به جرات می‌گویم هر کاری که بزرگترین باشگاه‌های لیگ برای مربیانشان انجام دادند، ما هم برای تارتار انجام دادیم. به او قول دادیم تا پایان شهریور پرداخت‌ها را انجام می‌دهیم، اما وزیر نفت بخشنامه داد. در حال حاضر راهکار مناسبی برای پرداخت دستمزد اعضای تیم پیدا کردیم و همه ما دست به دست هم دادیم تا مشکلات رفع شود.


بیشتر بخوانید: تارتار مربی بزرگی است و نمی‌خواهیم او را از دست بدهیم/ با استاندار خوزستان جلسه داریم


هیچ مربی به اندازه تارتار پول نگرفته است

او ضمن تمجید از عملکرد تارتار در نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: از تارتار می‌خواهیم سر کارش برگردد، زیرا ما و هواداران به او علاقه داریم و با نتایج خوبی که تیم گرفته همه دوست دارند او در نفت مسجد سلیمان بماند. در پرداخت دستمزد بازیکنان تعلل شد، اما بازیکنان را متقاعد کردیم و به آن‌ها چکی برای تاریخ ۲۵ مهرماه دادیم که قطعا وصول خواهد شد، زیرا با صحبت‌هایی که با مسئولان انجام دادیم، قرار شد در این تاریخ بخشی از دستمزد بازیکنان را به آن‌ها بپردازیم. ما پیش پرداخت تارتار را به او داده بودیم. در میان مربیان لیگ برتری، هیچ مربی به اندازه تارتار پول نگرفته است. تارتار را برای یک فصل نیاورده بودیم بلکه می‌خواستیم برای چندین فصل سرمربی تیم ما باشد.  

اطلاعی از مذاکره تارتار با دیگر تیم‌ها نداریم

رئیس هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان در خصوص شایعاتی که مبنی بر همکاری تارتار با گل گهر سیرجان مطرح شده گفت: از یک ماه پیش چنین صحبت‌هایی به گوش می‌رسید، اما ما همواره اظهار بی اطلاعی می‌کردیم، زیرا تارتار با ما قرارداد دارد و مربی نفت مسجد سلیمان است. گل گهر تیمی است که برای اولین بار به لیگ برتر رسیده و حتما تمکن مالی بالایی دارد. نمی‌دانم، امیدوارم این موضوع به خیر و خوشی تمام شود.


بیشتر بخوانید: تارتار قراردادش را با نفت مسجد سلیمان فسخ کرد


تعهد اخلاقی مهم تر از قرارداد است

بهادری در پایان افزود: به شخصه اعتقاد زیادی به مسائل اخلاقی دارم و تارتار هم انسان اخلاق مداری است. فکر می‌کنم تعهدات اخلاقی ما خیلی مهم‌تر از قرارداد است. امیدوارم تارتار راضی شود به تیمی که خودش در  ابتدای فصل بسته بازگردد. اگر تارتار بخواهد در لیگ مربیگری کند، در تیمی که خودش بسته خیلی راحت‌تر می‌تواند کار کند.   

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار