ذوالفقار نسب: بازی با کامبوج دوستانه و دستگرمی است / تیم‌های استقلال و پرسپولیس ضعیف عمل کردند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازی با کامبوج برای تیم ملی کشورمان یک دیدار دوستانه و دستگرمی محسوب می‌شود.

بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از بازی تیم ملی ایران برابر کامبوج اظهار کرد: به نظرم این بازی دوستانه و دستگرمی برای تیم ملی ایران است چرا که کامبوج جزء تیم‌های  درجه ۲، ۳ آسیاست و سطح فوتبالش پایین‌تر از ایران است.  

ذوالفقار نسب درباره لیست تیم ملی فوتبال گفت: به هر حال تغییراتی در لیست تیم ملی صورت گرفت، اما هنوز بازی برگزار نشده  و اظهار نظر درباره ترکیب تیم زود است. به طور حتم حضور ویلموتس در ورزشگاه‌ها برروی عملکرد بازیکنان تاثیرگذار است و آن‌ها با انگیزه بهتر و علاقمندی بیشتر بازی می‌کنند.  

او درباره عملکرد ویلموتس بیان کرد: ویلموتس مربی باشخصیتی است و از زمانی که این مربی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت شاهد ارائه  بازی‌های هجومی از سوی ملی پوشان هستیم.  


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال ایران - کامبوج/ محصول مشترک آرژانتین - ژاپن، حریف تمرینی ویلموتس در گام دوم جام جهانی


کارشناس فوتبال درباره حریفان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به نظرم تیم ملی عراق حریف سرسختی برای ما محسوب می‌شود، اما سایر تیم‌های مشکل خاصی را ایجاد نمی‌کنند.  

تیم ملی امید کار سختی برای صعود به المپیک دارد 

ذوالفقار نسب درباره وضعیت تیم ملی امید بیان کرد: تیم ملی امید در گروه سختی قرار گرفته  و با توجه به اینکه تغییر و تحولات زیادی در این تیم صورت گرفته است به همین علت کار سختی برای صعود به المپیک توکیو دارد. بازی‌های تیم ملی امید راحت نیست و برای این تیم باید تدارکات خوبی در نظر بگیرند تا به موفقیت دست یابد.  

او درباره انتخاب استیلی به عنوان سرمربی تیم ملی امید گفت: استیلی در دوران بازیکنی اش عملکرد خوبی داشته است و با توجه به اینکه مدتی با تیم ملی امید بوده است به طور حتم می‌تواند این تیم را به موفقیت برساند.  

کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال گفت: تیم‌های استقلال و پرسپولیس شروع ضعیفی در لیگ برتر داشتند. همچنین رونق لیگ برتر با درخشش  سرخابی‌ها به وجود می‌آید و همین موضوع باعث شده که توانمندی لیگ امسال همانند سال‌های قبل نباشد. اگر عملکرد باشگاه‌ها خوب باشد در نهایت بازیکنان خوبی به تیم ملی دعوت می‌شوند.


بیشتر بخوانید: داوران هندی دیدار ایران و کامبوج را قضاوت می‌کنند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار