عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

حجم بالای ساخت و ساز در کشور مدیران شهری را تحت تأثیر سوداگران قرار داده است

سالاری گفت: حجم بالای ساخت و ساز در کشور، مدیران و شهرسازان را تحت تأثیر منافع اقلیت‌ها قرار داده است.

حجم بالای ساخت و سازها مدیران شهری را تحت تاثیر سوداگران قرار داده استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران عصر امروز در مراسم افتتاحیه خانه موزه استاد لرزاده گفت: در شورای چهارم به همراه آقای مسجد جامعی طرحی را به شهرداری بردیم تا این خانه تملک و تبدیل به خانه معمار شود، لذا این طرح مصوب شد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در این ملک یک ساختمان دو طبقه قرار بود خانه معمار و این ملک هم تبدیل به خانه موزه شود، تصریح کرد: در آن دوران این ایده به نتیجه نرسید و رویکرد کسانی که در شهر به دنبال ساخت و ساز بودند موفق شد.

وی در خصوص معماری نمای ساختمان مجاور خانه لرزاده که به تازگی ساخته شده است، گفت: کاش معماری آن را طوری کار می‌کردند که خانه استاد لرزاده خجالت زده نشود.

سالاری تصریح کرد: امروز در این مکان نه پل صدری افتتاح و نه چند صد میلیارد هزینه شده است، اما بزرگان معماری برای تجلیل از این رویکرد جمع شده‌اند.


بیشتر بخوانید: لزوم ترویج معماری سنتی ایرانی در ساختمان‌ها


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه برای بزرگداشت آثار معماری باید از گذشته‌ها یاد کنیم، گفت: حجم بالای ساخت و ساز در کشور، مدیران و شهرسازان را تحت تأثیر منافع اقلیت‌ها قرار داده است.

انتهای پیام/

واکنش عضو شورای شهر تهران درباره ساخت نمای ساختمان مجاور خانه لرزاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار