سیدهاشمی گفت: در مرز‌های چهارگانه ایران، کاروان سلامت را برای زائران راه اندازی کردیم که هفته گذشته این کاروان برای استقرار در موکب‌های مشخصی، حرکت کرد.

کاروان سلامت در مرز‌های چهارگانه ایران راه اندازی شدبه گزارش  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درباره خدمات ستاد اجرایی فرمان امام به زائرین اربعین گفت: این ستاد سال قبل مواکبی را در ایران و خاک عراق به ویژه در کربلا و نجف برای خدمات رسانی به زائران ایجاد کرد.

او افزود: امسال به دلیل گستردگی اربعین و تردد تعداد بسیار زائران ایرانی به سوی کربلا و نجف، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خدمات خود را چند برابر کرد. در مرز‌های چهارگانه ایران، کاروان سلامت را برای زائران راه اندازی کردیم که هفته گذشته این کاروان به سوی عراق برای استقرار در موکب‌های مشخصی، حرکت کرد.

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درباره مرز میرجاوه گفت: در این مرز خدمات سلامت برکت مستقر شده‌ و در میان زائرانی که از این مرز وارد خاک عراق می‌شوند، غذای گرم توزیع می‌کند.

سید هاشمی در پایان تاکید کرد: همچنین در مرز میرجاوه حسینیه‌ای را تجهیز کردیم و میزبان زائران به خصوص زائران پاکستانی هستیم و با اسکان این عزیزان، آنها را برای زیارت به مرز‌های غربی بدرقه می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار