مشخصات انواع کفش پیاده روی مناسب برای اربعین + قیمت

کفش مخصوص پیاده روی مردانه سوگند کد ۱-۳۳۹۶۰۸۳ به قیمت ۸۳ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر قصد سفر به کربلای معلی به صورت پیاده روی برای اربعین را دارید مهم‌ترین چیزی که احتیاج خواهید داشت، یک جفت کفش مناسب است. 

مشخصات کفش پیاده روی مناسب

یکی از ویژگی‌هایی که کفش پیاده روی باید داشته باشد قابلیت دریافت ضربه و عدم انتقال آن به پاهاست. به همین دلیل به سراغ کفش‌هایی بروید که برای این منظور تولید شده‌اند و کمترین فشار را به زانوها وارد می‌کنند.

کفش های چرمی به علت سنگین بودن و همچنین عدم گردش هوای مناسب در پاها باعث ایجاد حس بد در جریان فعالیت ورزش شما می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم به سراغ کفش پیاده روی با رویه پارچه‌ای بروید که هم سبکتراند و هم گردش وا در آن‌ها بهتر انجام می‌شود.

رویه کفش نیز در انتخاب شما موثر است. به عنوان مثال رویه‌های چرم ضد آب برای  روزهای بارانی برای شما کارآتر خواهد بود. البته انتخاب آن کاملا بستگی به خود شما دارد.

پاشنه و ضربه گیر پنجه برای محافظت از پاشنه و پنجه در مقابل موانع فوق العاده محکم مانند صخره و سنگ طراحی شده‌اند. به علاوه، از خود کفش در مقابل آسیب‌های احتمالی نیز محافظت می‌کند. همین ویژگی، طول عمر کفش را افزایش می‌دهد.

شما می توانید قیمت کفش پیاده روی را در تصاویر زیر مشاهده کنید، 

مشخصات انواع کفش پیاده روی مناسب برای پیاده روی اربعین + قیمتمشخصات انواع کفش پیاده روی مناسب برای پیاده روی اربعین + قیمتمشخصات انواع کفش پیاده روی مناسب برای پیاده روی اربعین + قیمتمشخصات انواع کفش پیاده روی مناسب برای پیاده روی اربعین + قیمت

 

 

انتهای پیام /

برچسب ها: نبض بازار ، قیمت کفش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار