برقراری امنیت در چهار گذرگاه مرزی اربعین

معاون عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با تمهیدات اتخاذ شده امنیت لازم در چهار مرز کشور مسیر عبور زائران اربعین برقرار است.

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار رمضانعلی شعبانی معاون عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه با حضور در مرز شلمچه گفت: اربعین مقدمه ساز حرکت جهانی است که در گام دوم انقلاب اسلامی مقدمه ساز یک گام بلند خواهد بود.

او افزود: نیروی انتظامی ضمن تامین امنیت چهار مرز منتهی به عتبات عالیات با برپایی موکب در این مرزها خدمت رسانی به زائران اربعین را به عنوان یک وظیفه معنوی انجام می دهند.

معاون عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: در مرز میرجاوه نیز ارادت شیعیان کشورهای پاکستان و افغانستان به سالار شهیدان و کشور ایران مشهود است.

سردار شعبانی ادامه داد: در مرز مهران، شلمچه، چذابه و خسروی نیز جمعیت انبوهی که در راهپیمایی اربعین شرکت کرده اند از خدمات موکب ها و خدمات نیروی انتظامی بهره مند می شوند.

او افزود: خدمات نیروی انتظامی در هر  چهار مرز به‌ صورت شبانه روزی ارائه می شود تا زائران در امنیت و رفاه عازم عتبات عالیات شوند.

سردار شعبانی گفت: جمهوری اسلامی ایران فضای خوب و امنی را در منطقه ایجاد کرده و این مهم شیعیان پاکستان و افغانستان را برای شرکت در راهمپیمایی بزرگ اربعین تشویق کرده است.

او ادامه داد: امسال نیز شاهد افزایش ۲ برابری زائران ایرانی برای حضور در راهپیمایی اربعین هستیم و این موضوع نشان دهنده دلدادگی و جاذبه حرکت جهانی امام حسین (ع) است که روز به روز جهانی‌تر می‌شود.

انتهای پیام/ د

امنیت کامل در چهار مرزکشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.