ویلموتس: کسانی را برای تیم انتخاب می‌کنم که بتوانند قدرت گلزنی داشته باشند/ هدفمان صعود به جام جهانی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران: بازی خوبی را مقابل کامبوج از خود به نمایش گذاشتیم و هدفمان صعود به جام جهانی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از دیدار مقابل کامبوج اظهار داشت: شرایط بازی برایم مهم بود و همانطور که دیروز گفتم می‌خواستیم هجونی بازی کنیم که یک نتیجه و بازی خوب داشتیم.

سرمربی تیم ملی افزود: در حال تحول هستیم و افراد جدیدی به تیم ملی اضافه می‌شوند.

چند روز دیگر دیدار  مهمی با بحرین داریم/ هدفمان رسیدن به جام جهانی

او درباره عملکرد بازیکنان خود افزود: به سردار آزمون و احسان حاج صفی بعد از یک ساعت بازی استراحت دادیم. فراموش نکردیم که چند روز دیگر دیدار مهمی با بحرین داریم. تمروزم روی بازی بابحرین است که سه امتیازدیگراز بحرین بگیریم.

ویلموتس افزود: تا اینجا هم کار خاصی نکردیم و هدفمان رسیدن به جام جهانی و پس از آن است.

سرمربی تیم ملی درباره حضور خانم‌ها میز صحبت کرد و گفت: امروز یک روز تاریخی بابت حضور خانم‌ها بود. تشکر ویژه از آن‌ها می‌کنم. فکر می‌کنم پنج هزتر نفر از خانم‌ها در ورزشگاه بودند و امیدوارم دفعات بعدی بیشتر باشند.

وی در پاسخ به این سوال که حضور بانوان در ورزشگاه زیبا بود یا برد پرگل مقابل کامبوج گفت: سوال ساده‌ای است و من می‌گویم هر دو، فوتبال چیزی است که با احساس در ارتباط است و باید این‌ها به اشتراک گذاسته شود.

کسانی را برای تیم انتخاب می‌کنم که بتوانند قدرت گلزنی داشته باشند

ویلموتس درباره عملکرد بازیکنان جوان تیم نظیر محبی تصریح کرد: تیمی که من انتخاب می‌کنم ثابت نیست. درست قبل از بازی اشکان دژاگه مصدوم شد و فرد دیگری جای او آمد. من کسانی را برای تیم انتخاب می‌کنم که بتوانند قدرت گلزنی داشته باشند.


بیشتر بخوانید: دالماس: با وجود تفاوت‌ها روحیه جنگندگی را حفظ کردیم/ به بازیکنانم افتخار می کنم


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که آیا تا کنون تجربه برد پذگل اینچنینی در دوران فوتبالی اش داشته است افزود: به عنوان بازیکن، پیروزی ۱۰ بر یک داشتم، اما در کسوت مربیگری نه. امروز کلا روز خاصی بود.

با نوراللهی احسان حاج صفی و امید ابراهیمی یک سد دفاعی قوی در وسط زمین داشتیم

وی درباره اینکه امکان دارد بر اساس عملکرد تیم‌های حریف دست به کار‌های دفاعی بزند افزود: سوال خوبی بود. من همیشه حریف را تحلیل می‌کنم چوم ساده لوح نیستم. خصوصیات تیم خودم را می‌شناسم و توانمندی هایشان را می‌دانم. بازی با کره جنوبی را گه انجام دادید دیدید. من با نوراللهی احسان حاج صفی و امید ابراهیمی یک سد دفاعی قوی در وسط زمین داشتیم، ولی همیشه بازی رو به جلو در ذهنم خواهد بود.

ویلموتس افزود: شاید تغییر داشته باشیم، اما فلسفه ام تغییر نمی‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا خانواده تان این بازی را در ورزشگاه تماشا کردند بیان داشت: من سه فرزند دارم که دو نفر از آن‌ها در بوداپست و بالی فوتبال بازی می‌کنند. دختر دوازده ساله ام هم که در بوردو فرانسه مدرسه می‌رود. یک همسر فوق العاده دارم که کار‌های خانه را انجام می‌دهد و به خاطر همین من می‌توانم راحت مربیگری کنم. ولی آن‌ها دوست دارند به ایران بیایند.

فردا صبح جلسه ریکاوری برای بازیکنانی داریم که امروز بازی نکردند

ویلموتس درباره تاثیر نتیجه این بازی در نتایج بعدی گفت: تاثیر مثبتی دارد. من به عنوان مربی یاد گرفتم که چهار روز قبل از بازی، تیمم را اعلام نکنم. امروز هم اشکان دژاگه را از دست دادم. مرتضی پورعلی گنجی هم بعد از بازی برای تصویربرداری از مصدومیتش رفت. سردار آزمون هم آسیب دیدگی از ناحیه قوزک پا داشت. فردا صبح جلسه ریکاوری برای بازیکنانی داریم که امروز بازی نکردند. یک تیم پزشکی خیلی خوب دارم و در آخر هم باید بگویم مترجم خوبی دارم.

انتهای پیام/

اظهارات ویلموتس در پایان بازی ایران - کامبوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار