مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد;

برپایی ۱۰ تخته چادرراب هال برای اسکان، همزمان با موج برگشت زائران حسینی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از برپایی۱۰ تخته چادر راب رهال در پایانه برکت مرز مهران برای اسکان زائران اربعین حسینی خبر داد.

برپایی 10 تخته چادرراب هال برای اسکان همزمان با موج برگشت زائرانحسین عارفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت:با توجه به سرد شدن هوا و احتمال وقوع بارش باران ۱۰ تخته چادرراب هال برای اسکان زائران در پایانه برکت مرز مهران برای اسکان زائران اربعین حسینی همزمان با موج برگشت برپا شده است.

عارفی افزود:این تعداد چادر با ظرفیت بیش از۳هزار نفر توسط امدادگران این جمعیت برپا شده است.

او اظهار کرد: این جمعیت در صورت نیاز برای اسکان زائران چادر‌های بیشتری برپا خواهد شد.

عارفی تاکید کرد: با توجه به عضویت این جمعیت در کمیته اسکان زائران اربعین حسینی با برنامه ریزی‌های به عمل آمده مکان  اردوگاه برای زائران در پایانه برکت جانمایی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد:با توجه به اینکه خیل عظیم جمعیت زائران در مسیر برگشت قرار دارند با رعایت توصیه های ایمنی نسبت به حفظ ایمنی خود و همراهانشان اطمینان حاصل کنند و سپس در مسیر بازگشت از سفر قرار بگیرند.

تجهیز مساجد و تکایای شهر مهران

عارفی عنوان کرد : توزیع پتو توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در ادامه یاداور شد:سامانه ۱۱۲ هلال احمر به منظور ارائه خدمات به زائران در طول شبانه روز آمادگی لازم برای خدمت رسانی را دارد.

انتهای پیام/با

برپایی  چادر های راب هال هلال احمرهمزمان با موج برگشت زائران

 

برچسب ها: هلال احمر ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.