مواضع دستگاه قضایی در برخورد با فساد اقتصادی قاطعانه و عادلانه بوده است

امام جمعه موقت دزفول گفت: مواضع دستگاه قضایی در برخورد با فساد اقتصادی قاطعانه و عادلانه بوده است که جای قدردانی دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام حسین عبدالهی امام جمعه موقت دزفول ضمن بیان اینکه برقراری امنیت کشور در گرو تنگ کردن عرصه بر مفسدان اقتصادی است گفت: مواضع دستگاه قضایی در برخورد با فساد اقتصادی قاطعانه و عادلانه بوده است که جای قدردانی دارد.

او افزود: رئیس دستگاه قضایی با درایت و محکم در برابر فساد ایستاده و اعلام کرده است دست مفسدان را قطع خواهد کرد و پیش شرط سرمایه گذاری در کشور را برقراری امنیت اقتصادی است.

حجت الاسلام عبدالهی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با ۲ هزار جوان نخبه سراسر کشور توصیه کردند درمقابل جریان دلسردکننده نخبگان به هوش باشند، زیرا برخی بددلان جهش‌های علمی کشور را نمی‌بینند.

امام جمعه موقت دزفول اظهار داشت: نا امیدی برای پیشرفت کشور سم است و پیشرفت‌های عملی، صنعتی و نظامی کشور غیرقابل چشم پوشی است و اگر میز مذاکره‌ای هست باید در یمن، فلسطین و دیگر کشور‌ها نیز باشد؛ برخورد خاضعانه آمریکا با ایران بدلیل داشتن برگ‌های برنده زیاد دست ما است.

این مقام مسئول گفت: جایگاه کودک و نوجوان در مکتب ما روشن است لذا والدین باید استعداد‌های بالقوه کودکان خود را در زمینه‌های عقلی، اخلاقی، دینی و هنری شناسایی و در راستای تبدیل آن‌ها به بالفعل تلاش کنند.

او در پایان افزود: برخی از نمایندگان از طرح شفافیت آرا استقبال نکردند درحالیکه مردم حق دارند بدانند وکیلان آن‌ها چه نظری درخصوص موارد مختلف قانونی دارند.

انتهای پیام/م

مبارزه قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.