احمد زاده سفیر و نماینده ایران در مراسم افتتاحیه بازی‌های جهانی ساحلی

با تصمیم سرپرست کاروان ورزشی کشورمان محمد احمدزاده به عنوان سفیر و نماینده ایران در مراسم افتتاحیه بازی‌های جهانی ساحلی انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از کمیته ملی المپیک، با تصمیم سرپرست کاروان ورزشی کشورمان محمد احمدزاده ملی پوش پرافتخار تیم  ملی فوتبال ساحلی به عنوان سفیر و نماینده ایران در مراسم افتتاحیه بازی‌ها انتخاب شد.

پس از بررسی و مشورت با کادر سرپرستی، پیمان فخری سرپرست کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به اولین دوره بازی‌های جهانی ساحلی، محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را به عنوان نماینده ایران (پرچمدار) در مراسم افتتاحیه بازی‌ها معرفی کرد.

برای اولین باز است که ستاد برگزاری بازی‌ها از عنوان (Team Ambassador) سفیر و نماینده بجای پرچمدار استفاده می‌کند و با توجه به عدم اطلاع رسانی در خصوص محتوای مراسم افتتاحیه، هنوز مشخص نیست که سفیران کشور‌ها حامل پرچم کشورشان خواهند بود یا خیر؛ و هنوز مشخص نشده که آیا رژه تیم‌ها هم بخش اصلی این آیین هست یا خیر.


بیشتر بخوانید: ترکیب کاروان ایران در بازی‌های ساحلی جهانی مشخص شد


افتتاحیه بازی‌ها فردا از ساعت ۲۰ در آمفی تئاتر ۵۰۰۰ نفری ساحل کاتارای دوحه برگزار خواهد شد که به گفته مسئولین ستاد برگزاری بازی‌ها، مراسمی کوتاه، ساده و متمایز از افتتاحیه بازی‌های المپیک و آسیایی خواهد بود.

افتخارات محمد احمدزاده:
بهترین بازیکن جام بین قاره‌ای ۲۰۱۳
آقای گل جام بین قاره‌ای ۲۰۱۴
بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۷ باهاما
آقای گل جام جهانی ۲۰۱۷ باهاما
بازیکن تیم منتخب ۲۰۱۷ جهان
آقای گل تورنمنت پرشین کاپ۲۰۱۸
سومین گل برتر جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال
لژیونر ایرانی در لیگ روسیه -تیم اسپارتاک

انتهای پیام/

آخرین اخبار از بازی های ساحلی آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار