رئیس پلیس آگاهی استان ایلام :

آموزش پارکینگ داران شهر مهران توسط پلیس آگاهی ایلام /گشت‌های پلیس آگاهی به صورت شبانه‌روزی حضور فعال دارند

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با بیان اینکه آموزش پارکینگ داران شهر مهران توسط این پلیس انجام شده است، گفت:گشت‌های پلیس آگاهی به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

آموزش پارکینگ داران شهر مهران توسط پلیس آگاهی ایلام /گشت‌های پلیس آگاهی به صورت شبانه‌روزی حضور فعال دارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: از ماه‌های قبل برنامه ریزی‌های لازم در خصوص برگزاری کنگره عظیم اربعین با توجه به تجربیات سال‌های گذشته اندیشیده شده است.

او در ادامه با بیان اینکه پلیس آگاهی آموزش پارکینگ داران در ورودی‌های شهر مهران را در دستور کار قرار دارد، افزود: گشت‌های پلیس آگاهی به صورت شبانه روزی در حال انجام وظیفه در پایانه مرزی هستند.

سرهنگ مهری به آموزش چهره به چهره پارکینگ داران در خصوص چگونگی نگهداری خودرو زائران در پارکینگ‌ها اشاره کرد و ادامه داد: تحویل رسید به پارکینگ داران خودرو، نگهداری از خودرو‌های پاک شده در پارکینگ‌ها در دستور کار پارکینگ داران قرار گرفته است.

او با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در خصوص پارک خودرو زائران وجود ندارد، اظهار کرد: پارکینگ بزرگ اربعین در ورودی شهر مهران هنوز تکمیل نشده و جای پارک برای خودرو زائران وجود دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام به حضور شبانه‌روزی گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده پلیس آگاهی در مهران اشاره داشت و عنوان کرد: خودرو‌های پلاک خوان این پلیس به صورت شبانه‌روزی در خدمت زائران انجام وظیفه می‌کنند.

سرهنگ مهری با بیان اینکه نسبت به سال گذشته افزایش ۴ برابری تردد زائران را شاهد هستیم، یادآورشد:در این شلوغی و ازدحام جمعیت، کنترل سارقان و افراد کلاهبردار، برخورد با موتورسیکلت سواران فاقد پلاک، استقرار نیرو‌های این پلیس در ورودی و خروجی‌های مهران و برخورد با مخلان نظم و امنیت طی هماهنگی با مقام محترم قضائی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام به زائران توصیه کرد: سیم‌کارت‌های تلفن همراه خود را از مراکز معتبر و اپراتور‌های مربوطه تهیه و زائران حتی الامکان به صورت چند نفره اقدام به خروج از مرز نموده و نگهداری از اموال خود را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/ د

آموزش پارکینگ داران مهران

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.