مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در جدیدترین پیام در صفحه توییتر خود به تصویب نشدن کنوانسیون پالرمو در ایران واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا نسبت به تعلل ایران در تصویب کنوانسیون پالرمو واکنش نشان داد.

بر این اساس، پمپئو در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: اگر ایران در مبارزه با تامین مالی تروریسم و پایبندی به استاندار‌های ضدپولشویی جدی است، کنوانسیون پالرمو و کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم را به صورت فوری تصویب کند.

درخواست پمپئو برای تصویب کنوانسیون پالرمو درحالی مطرح می‌شود که با عضویت ایران در این کنوانسیون، تمامی داده‌های بانکی و اطلاعاتی کشور مستقیماً به سرویس‌های خارجی تحویل می‌شود و عرصه را برای تحریم‌های آمریکا محیا می‌کند.

شایان ذکر است کنوانسیون پالرمو همینک برای تصویب در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
چشم ، اوامر دیگری نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سید 29-29
۲۰:۴۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
((پمپئو: اگر ایران به دنبال مبارزه با تروریسم است، کنوانسیون پالرمو را تصویب کند! ))

ایران عملا باثبات رسانده است ، که ضد تروریست است ، در سوریه همه مشاهده کردند . که تروریستهای امریکایی اسراایلی واروپایی از ایران اسلامی شکست خوردند ، وهمه کشورهای جهان بخصوص ملتهای بیدار وروشن فکر هم اطلاع دارند که امریکا تروریستهارا تسلیح میکند . ودر سازمانهای بین المللی هم از تروریستها دفاع می کند . امریکا هفتاد سال است . از رژیم کودک کش اسراایل دفاع میکند . واز آل سعود بچه کش دفاع می کند . شما مسئو لین امریکا یا عقل ندارید یا خودتان را به نادانی میزنید . خودتان هم خوب میدانید مادر همه تروریست ها هستید . اصلا شما در سوریه وعراق وحجاز وافغانستان و قطر ودیگر کشورهای جهان چکاره هستید . که در امور دولتها وکشورها وملتها دخالت میکنید , مگر کسی شمارا وکیل کرده است . پس شما وکیل مدافع تروریستها وتروریست پرورها هستید ، در قاموس شما هر که مزدور شما نباشد هرکه از کشورش ومملکتش ودینش وناموسش دفاع کند تروریست است ، وهر کسی ظالم باشد به کشورهای دیگر تجاوز کند ومردم کشی کند از شما اسلحه خرید کند تروریست نیست ، ازنظر ما چه . ما میگوییم هر کسی از ملت وکشورش در برابر تجاوز دیگران دفاع کند . از حق خود دفاع کرده وقانونی است . پس تروریست از نظر شما کسی است که از حق وحقوق خود دفاع میکند . واین خلاف عقل وشعور ومنطق وانسانیت است . پس شما خود تروریست هستید . وحق ندارید بدروغ خودتان را ضد تروریست بخوانید ،
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۴۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
در زمانی که سپاه پاسداران به اسانی جز گروهای تروریستی قرار می گیرد،وقتی که حزب الله بخاطر دفاع از مرزهایش تروریست شناخته می شود ،حرفهای وزیر خارجه امریکا بیشتر به یاوه گویست تا تلاش برای مبارزه با تروریست
آخرین اخبار