جانشین انتظامی استان ایلام خبرداد؛

فعالیت شبانه روزی گشت‌های نسوان در شهر و پایانه مرزی مهران

جانشین انتظامی استان ایلام از فعالیت شبانه روزی گشت‌های نسوان پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهر و پایانه مرزی مهران خبر داد.

فعالیت شبانه روزی گشت‌های نسوان در شهر و پایانه مرزی مهران

سرهنگ شهاب عزیز زاده جانشین انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، با اشاره به فعالیت‌های شبانه روزی گشت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهر و پایانه مرزی مهران، گفت: علاوه بر گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس مبارزه با مواد مخدر آقایان، گشت نسوان نیز در گیت‌های خروجی بانوان به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند.

سرهنگ عزیز زاده  اظهار کرد: با توجه به ممنوعیت دارو‌های اعتیاد آور، زائران از حمل این گونه دارو‌ها به کشور عراق خودداری کنند.

وی ادامه داد: بر اساس قوانین کشور عراق علاوه بر ممنوعیت حمل و استفاده از مواد مخدر مصرف برخی دارو‌ها و قرص‌هایی همچون کدئین‌ها، متادون و ... ممنوع و همراه داشتن آن‌ها مجازات سنگین را به همراه دارد.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر در سه شیفت کاری و به صورت مجزا در قسمت آقایان و بانوان فعالیت می‌کند، اضافه کرد:طی روز‌های اخیر چندین نفر در رابطه با حمل و نگهداری مواد مخدر در پایانه مرزی مهران دستگیر شده اند.

انتهای پیام/ د

فعالیت شبانه روزی گشت‌های نسوان در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.