جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در قم:

دست یابی به قدرت تسلیحاتی در سایه معنویت /ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

حجت الاسلام جلیلی صفت گفت:ارتش در کنار دستیابی به سلاح‌های پیشرفته توجه به معنویت را بیش از پیش مورد تاکید قرار داده است.

دست یابی به قدرت تسلیحاتی در سایه معنویت /ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم در مصلای قدس گفت: اسلام کاملترین دین در میان ادیان مختلف است به همین دلیل آموزه‌های اسلام نیز جامع‌ترین و کامل‌ترین آموزه‌های دینی است که علم آموزی و آمادگی دفاعی در مقابل دشمن از جمله این آموزه‌هاست.

او با بیان اینکه ارتش علاوه بر تلاش برای دستیابی به پیشرفته‌ترین سلاح‌های روز دنیا، توجه به ارتقای معنویت نیرو‌های خود را در دستور کار دارد گفت: ارتش جمهوری اسلامی با قدرت و با تمام امکانات با اتکا به توانمندی‌های نظامی و همچنین اعتقادات مذهبی در برابر دشمن در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، مسلح شدن به مدرنترین سلاح‌های دنیا را موجب رعب دشمن و جلوگیری از تهاجم دشمن دانست و ادامه داد: برای کسب قدرت دفاعی در مقابل دشمن علاوه بر دستیابی به سلاح‌های پیشرفته، باید ارتقای معنوی و آمادگی دینی و اعتقادی مورد توجه باشد.

جلیلی صفت، با اشاره به تاسیس عقیدتی سیاسی در ۲۴ مهرماه ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) ادامه داد: تاسیس عقیدتی سیاسی به منظور صیانت از معنویت ارتش به عنوان مهمترین رکن نظامی ایجاد شده است.

او با تاکید بر اینکه ارتش مدال شجره طیبه بودن خود را از رهبر معظم انقلاب دریافت کرده است گفت: ارتش برای انجام وظایف مهم خود برای حراست و صیانت جامعه باید علاوه بر دست یابی به قدرت تسلیحاتی به کسب معنویت نیز توجه کند به همین دلیل سازمان عقیدتی سیاس ارتش به فرمان امام خمینی (ره) از ابتدای انقلاب ایجاد شد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، با بیان اینکه ثبات، قدرت و عظمت جامعه به سِلاح و صَلاح محقق می‌شود گفت: تجهیزات نظامی در کنار اعتقاد، مکتب و فرهنگ ارزشمند است و به همین دلیل ارتش جمهوری اسلامی ارتقای معنوی و دینی نیرو‌های خود را در دستور کار خود قرار داده است.

جلیلی صفت، با بیان اینکه ارتش برای انجام رسالت آسمانی و حفاظت از همه تشکیلات جامعه توجه به معنویت در کنار دستیابی به سلاح‌های پیشرفته و مدرن را بیش از پیش مورد تاکید قرار داده است، گفت: بیش از هزار محل برای اقامه نماز در یگان‌های ارتش برگزار میشود ضمن اینکه نشستن پای درس قرآن از جمله برنامه‌های هفتگی یگان‌های مختلف ارتش است.

او ادامه داد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب دانشگاه امام علی (ع) ارتش جمهوری اسلامی، مدرسه فضیه ارتش است که این افتخاری بزرگ برای ارتش است.

جلیل صفت با اشاره به حضور روحانیون در یگان‌های مختلف ارتش اظهار داشت: امروز شاهد حضور روحانیون فاضل، خوش فکر و زمان شناس در مناسبت‌های مختلف دینی و مذهبی و در دور افتادهترین مناطق مرزی و همچنین جای جای یگان‌های ارتش هستیم.

انتهای پیام/ش

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم

برچسب ها: ارتش ، اقتدار نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.