فرمانده انتظامی شهرستان سیروان مطرح کرد؛

استقرار ۸ گشت پلیس و یک ایستگاه اربعین در محور کارزان به ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از استقرار ۸ گشت پلیس و یک ایستگاه اربعین در محور کارزان به ایلام خبر داد.

استقرار ۸ گشت پلیس و یک ایستگاه اربعین در محور کارزان به ایلام

سرهنگ رضا خورانی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت:امسال با برنامه ریزی مناسب و شناسایی نقاط حادثه ساز و با استقرار نیرو‌های انتظامی مشکلات گره ترافیکی به حداقل ممکن خواهد رسید.

او عنوان کرد: محور کارزان به ایلام کوهستانی و پرپیچ وخم می‌باشد که زیر ساخت‌های آن در مرحله اجرا است و چندین کیلومتر از این محور همچنان ۲ طرفه و خطر ساز است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان اظهار کرد: سلامت و امنیت زائرین عتبات عالیات از دغدغه‌های اصلی ما است، لذا علاوه بر گشت پلیس راه و استقرار نیرو‌های پلیس راه این فرماندهی با همکاری نیرو‌های کمکی اعزامی از سایر استان‌های کشور و فراگیران مراکز آموزش علمی تخصصی ناجا چتر امنیتی، انتظامی و ترافیکی مناسبی را در کل مسیر پر حجم و تردد کارزان به ایلام به وجود آورده ایم.

سرهنگ رضا خورانی ادامه داد: ۸ گشت پلیس و یک ایستگاه اربعین در محور کارزان به ایلام در محور کارزان به ایلام بصورت ۲۴ ساعت آماده خدمت رسانی در محور هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در پایان از رانندگان عزیز خواست تا نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند و قطعا این همکاری سلامت و سهولت در تردد را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

استقرار گشت پلیس و ایستگاه اربعین در کارزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.