مشاور معاون اول رییس جمهور عنوان کرد؛

ساخت جاده پلدختر - خرم آباد نیازمند کار جهادی

مشاور معاون اول رییس جمهوری گفت: قرارگاه خاتم الانبیا برای بازسازی و نوسازی جاده خرم آباد - پلدختر وارد میدان شده است و از این قرارگاه انتظار کار جهادی می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید ابوالفضل رضوی مشاور معاون اول رییس جمهوری اظهار داشت: متاسفانه کشاورزان پلدختری که در جریان وقوع سیل، اراضی آن‌ها دچار آسیب جدی شده و یا از بین رفته از نظر پرداخت خسارت زمین‌ها به آن‌ها کمتر توجه شده وجهاد کشاورزی باید در این زمینه فعالتر عمل کند.

او افزود: خسارت به محصولات کشاورزی و روستاییان مورد توجه جهادکشاورزی بوده، اما متاسفانه به خسارت زمین‌های از دست رفته توجه نشده است.

مشاور معاون اول رییس جمهوری گفت: پیشنهاد می‌شود، دولت به افرادی که زمین خود را در جریان سیل از دست داده اند زمین از مراتع در اختیار آن‌ها قرار دهد.

رضوی یادآورشد: با توجه به بازدید‌هایی که از سطح شهر پلدختر صورت گرفت، پلدختر شهر زیبایی است، اما انتظار می‌رود شهردار این شهر مکان‌های زیبای این شهر را تنظیف و تمیزتر کند.

او به دیواره ساحلی شهر پلدختر اشاره کرد و افزود: فعالیت خوبی در دیواره ساحلی شهر پلدختر صورت گرفته که کاری علمی و عمرانی است.

مشاور معاون اول رییس جمهوری گفت: متاسفانه حاشیه رودخانه کشکان در شهر معمولان نیاز به توجه بیشتری دارد از طرفی سایت احداث منازل مسکونی سیلزدگان در این شهر به صورت علمی نبوده است.


بیشتر بخوانید:پایان تعمیر ۱۷۵واحدسیلزده در روستای چم ‎مهر پلدختر


او افزود: پل و ساحل سازی در روستای مورانی و اطراف آن در حال فعالیت و فراهم ساختن مقدمات سازه بودند، اما باید وزرات نیرو برای احداث دیواره‌های ساحلی حاشیه رودخانه کار جدی انجام دهد.

رضوی گفت: ۲ مورد که نیاز به توجه جدی دارد خسارت سیل به صنوف و خودرو‌هایی که طعمه سیلاب شده یا دچار آسیب شده اند می‌باشد که این موارد پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/م

ساخت جاده پلدختر - خرم آباد نیاز به کار جهادی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
انجام مطالعات ژئوتکنیک ضروری است ‌