رئیس پلیس راه استان ایلام عنوان کرد؛

باز بودن تمامی محور‌های مواصلاتی استان ایلام با وجود حجم بالای تردد‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:با وجود حجم بالای تردد‌ها تمامی محور‌های مواصلاتی استان ایلام باز است.

باز بودن تمامی محور‌های مواصلاتی استان ایلام با وجود حجم بالای تردد‌ها

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: خوشبختانه با وجود حجم بالای تردد‌ها در استان ایلام و حجم زیادی که از محور‌های ارتباطی استان ایلام به سمت دروازه عتبات عالیات می‌رود، در حال حاضر تمامی محور‌های مواصلاتی استان باز است و تردد در آن‌ها در جریان است.

وی اظهار کرد: دوربین‌های پایش تصویری فعال هستند و تمهیدات لازم در جهت پیشگیری از گره‌های ترافیکی و وقوع تصادفات تحت نظارت و کنترل ما هستند.

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه در شب گذشته آمار تردد‌ها در استان ایلام کم سابقه بود و نزدیک به ۲۸۸ هزار نفر از مرز بین المللی مهران گذشتند، افزود: با توجه به اینکه محور ایلام به سمت مهران، گنجایش این همه تردد را نداشت، کار بسیار خوب همکارانم در مجموعه پلیس راه ناجا را تحسین می‌کنم که محدودیت‌های ترافیکی بسیار زیادی را در جهت روان سازی ترافیک انجام دادند.

او ادامه داد: ما اقدامات لازم را از طریق فرمانداران و مسئولین انجام دادیم تا بتوانیم این همه حجم ترافیک که به سمت یک شهرستان کوچک در جریان بود، مهار کنیم که خوشبختانه تا ساعت ۴ صبح این اقدام را به خوبی انجام دادیم و روان سازی را به حالت اولیه خودش برگرداندیم.

سرهنگ همتی زاده عنوان کرد: برای روز‌های بعد، انتظار می‌رود که بیشترین حجم تردد‌ها را داشته باشیم و خودمان را برای دور بازگشت زائران از دروازه بین المللی شهرستان مهران آماده می‌کنیم.

انتهای پیام/ د

باز بودن تمامی محور‌های مواصلاتی استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.