دبیرستاد مرکزی اربعین:

تردد از مرز خسروی از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ امکان‌پذیر است

محمدی‌فر گفت: عبور از مرز خسروی محدودیت زمانی دارد و از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ از سوی عراق پذیرش زائر انجام می‌گیرد.

تردد از مرز خسوری از ۷ صبح تا ۱۴ امکان‌پذیر استبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد محمدی‌فر، دبیرستاد مرکزی اربعین درباره تردد زوار از مرز‌ها اظهار کرد: خوشبختانه روز قبل مرز‌های چهارگانه تردد پرحجم، اما روانی داشتند و مشکلی برای تردد زائران به عتبات عالیات نداشتیم.

دبیرستاد مرکزی اربعین گفت: عبور از مرز خسروی با محدودیت زمانی مواجه است و از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ از سوی عراق پذیرش زائر انجام می‌گیرد، البته در دیگر مرز‌ها  رفت و آمد‌ در طول شبانه روز انجام می‌شود.

محمدی‌فر افزود: در ۲۴ ساعت قبل، حدود ۴۴۰ هزار زائر از مرزهای چهارگانه عبور کردند و به سمت کشور عراق و عتبات عالیات عازم شدند، همچنین  روز قبل حدود ۶۷۰ دستگاه اتوبوس در مرز‌های چهارگانه به سمت عراق ارسال شده است؛ این اتوبوس‌ها برای کمک به سیستم حمل‌ونقل زائران در عراق اعزام شدند، افزون بر اینکه این آمادگی وجود دارد تا اتوبوس‌های بیشتری به آن سوی مرز ارسال شود.

او با تأکید بر اینکه نرخ‌ کرایه‌ها در مرز‌های مختلف متفاوت است، گفت: در پایانه‌‌ها، اتوبوس‌ها زائران را تا مرز به صورت رایگان جابه‌جا می‌کنند و در مرز عراق هم نرخ‌ کرایه‌ها کنترل شده و هیچ‌گونه اجحافی اعمال نخواهد شد.

دبیرستاد مرکزی اربعین ادامه داد: خوشبختانه امکانات از جهت حمل و نقل، فعالیت مواکب، اسکان، آب، امکانات درمانی و رسیدگی به بیماران در آن سوی مرز فراهم است.

محمدی‌فر در پایان گفت: زائرانی که به تازگی عازم سفر اربعین هستند، از همراه بردن افراد ناتوان خودداری کنند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بیش از ۳ میلیون زائر در سامانه «سماح»/ زائران حتما ارز کافی همراه خود داشته باشند


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار