آمادگی اردوگاه‌های راهیان نور برای اسکان پنج هزار نفری زوار

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از آمادگی اردوگاه‌های راهیان نور برای اسکان پنج هزار نفری زوار عتبات عالیات در مرز خسروی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،یونس عزیزی مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی اردوگاه‌ها و اماکن اقامتی راهیان نور در استان کرمانشاه برای پذیرایی و اسکان زوار عتبات عالیات گفت : برنامه‌ریزی خوبی برای پذیرایی و اسکان زوار عتبات عالیات در اربعین حسینی انجام گرفته، بنحوی که آمادگی پذیرایی و اسکان زوار اربعین به هر میزان که تردد داشته باشند، در استان فراهم شده است.

او گفت : تنها در اردوگاه اربعین حسینی که در مرز خسروی برپا شده ظرفیت اسکان پنج هزار نفر در شبانه روز فراهم شده است.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: سایر اردوگاه‌ها و اماکن اقامتی راهیان نور در استان از جمله اردوگاه توحید در ورودی شهر کرمانشاه و زائرسرای کربلا واقع در شهر کرمانشاه با ظرفیت‌های قابل قبولی آماده خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات شده‌اند.

عزیزی به افزایش بازدید از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه در پی بازگشایی مرز خسروی اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از زوار عتبات عالیات از یادمان‌ها و منطاق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه بازدید می‌کنند.

او افزود: یادمان و مرکز فرهنگی مرصاد که پربازدیدکننده‌ترین یادمان استان کرمانشاه است در مسیر تردد زوار عتبات عالیات قرار گرفته است.

او گفت: بر اساس پیش بینی‌های اولیه برآورد می‌شد امسال آمار بازدیدکنندگان از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه به بیش از ۱.۵ میلیون نفر برسد که با بازگشایی مرز خسروی احتمالا آمار بازدید‌ها بیش از پیش‌بینی‌ها باشد .

 

 

انتهای پیام/د

برنامه‌ریزی برای پذیرایی و اسکان زوار عتبات عالیات

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار